Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Švátora Karel, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Šimeček, Pavel | |
dc.contributor.referee | Benešová Daniela, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-9-4 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-04T22:16:57Z | - |
dc.date.available | 2022-6-29 | |
dc.date.available | 2023-09-04T22:16:57Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-30 | |
dc.identifier | 92549 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53961 | - |
dc.description.abstract | Práce se zabývá zhodnocením vlivu slovní intervence na výkon žáka 4.-5. třídy ZŠ vykonávajícího rovnovážné cvičení. Teoretická část práce se zaměřuje na popis kognitivních procesů a jejich ovlivnění vstupní informací. Dále popisuje komunikaci, mladší školní věk a posturografii. V metodologické části jsou popsány metody, které byly použity k výzkumnému měření, prostředí, ve kterém byl výzkum prováděn, vzorek probandů, průběh výzkumu a jsou zde i zaznamenány výsledky měření. | cs |
dc.format | 47 str. (76 234 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | komunikace | cs |
dc.subject | motorika | cs |
dc.subject | rovnováha | cs |
dc.subject | verbální intervence | cs |
dc.title | Vliv slovní intervence v průběhu testu rovnovážných předpokladů u dětí ve 4. - 5. třídě ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Influence of verbal intervention during the test of equilibrium precondition in children in the 4th and 5th grade of Elementary school | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Tělesná výchova a sport | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the evaluation of the effect of verbal intervention on the performance of a 4th-5th grade elementary school student performing balance exercises. The theoretical part of the thesis focuses on the description of cognitive processes and their influence on the input information. It also describes communication, younger school age and posturography. The methodological part describes the methods that were used for the research measurements, the environment in which the research was conducted, the sample of probands, the course of the research, and the results of the measurements are recorded. | en |
dc.subject.translated | communication | en |
dc.subject.translated | motor skills | en |
dc.subject.translated | balance | en |
dc.subject.translated | verbal intervention | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
SIMECEK- Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 1,66 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Simecek.doc | Posudek oponenta práce | 58,5 kB | Microsoft Word | Zobrazit/otevřít |
HP - S_imec_ek.pdf | Posudek vedoucího práce | 140,64 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Simecek P..pdf | Průběh obhajoby práce | 25,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53961
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.