Název: | Srovnání aktuální úrovně gymnastických dovedností žáků 7. tříd na školách v Domažlicích |
Další názvy: | Comparison of the current level of gymnastic skills of 7th grade pupils at schools in Domažlice |
Autoři: | Javorská, Kamila |
Vedoucí práce/školitel: | Valach Petr, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Kalistová Petra, Mgr. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/53982 |
Klíčová slova: | gymnastické dovednosti;tělesná výchova;starší školní věk;darwishova škála |
Klíčová slova v dalším jazyce: | gymnastic skills;physical education;older school age;darwish scale |
Abstrakt: | Bakalářská práce se zabývá srovnáním aktuální úrovně gymnastických dovedností žákyň sedmých tříd na školách v Domažlicích. Zpracovává definici, historii a dělení gymnastiky, gymnastiku jako součást tělesné výchovy, rámcové a školní vzdělávací plány, problematiku věkového období zkoumaných žákyň a motorické učení. Dále je zde srovnání dvou tematicky podobně zaměřených prací. Žákyně byly pozorovány při provádění kotoulu vpřed, kotoulu vzad a váhy předklonmo. Jejich výkony byly zaznamenány pomocí Darwishovy škály a získaná data porovnána Fisherovým testem. Z výsledků vyplývá, že v kvalitě provedení daných cviků neexistuje statisticky významný rozdíl mezi zkoumanými školami. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor's thesis engage with the comparison of the current level of gymnastic skills of seventh grade students in schools in Domažlice. This bachelor thesis deals with the definition, history and division of gymnastics. Furthermore, gymnastics as a part of physical education, the framework and school curricula, the issue of the age period of the studied pupils and motoric learning. In addition, there is a comparison of two thematically similar works. Sudents were observed performing forward roll, back roll and arabesque. Their results were measured by the Darwish scale. For the analysis was used the Fisher test. The results show that there is no statistically significant difference in the quality of the exercises between the surveyed schools. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace 2022.pdf | Plný text práce | 2,8 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Javorska Kamila.pdf | Posudek vedoucího práce | 321,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Javorska Kamila OP BP -2023.pdf | Posudek oponenta práce | 155,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
JAVORSKA K.pdf | Průběh obhajoby práce | 20,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PRILOHY.pdf | VŠKP - příloha | 649,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53982
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.