Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorNeverklová, Adéla
dc.contributor.refereeBenediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-7
dc.date.accessioned2023-09-11T22:21:51Z-
dc.date.available2022-6-28
dc.date.available2023-09-11T22:21:51Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-27
dc.identifier91689
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54022-
dc.description.abstractCílem této práce je vytvořit návody k internetovému bankovnictví pro seniory, které budou srozumitelné, uživatelsky přívětivé a bezpečné. Tato bakalářská práce se zabývá specifiky jednotlivých typů návodů jako jsou obrázkové, video, textové a webové návody. Nejprve jsou v práci vymezena specifika cílové skupiny seniorů a pak specifika typů návodů, kde jsou popsány jednotlivá pravidla, která by se při tvorbě návodů měla dodržovat. V praktické části je pak popsán sběr informací, které sloužily pro vytvoření názorné ukázky, jak by měl návod vypadat. První fáze výzkumného šetření probíhala na Univerzitě třetího věku, kde senioři vyplnili dotazník a později absolvovali krátký rozhovor, kde uvedli zpětnou vazbu na vytvořený návod.cs
dc.format56
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectseniorcs
dc.subjectnávodcs
dc.subjectinternetové aplikacecs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectinternetové bankovnictvícs
dc.subjecttvorba návodůcs
dc.subjectspecifika návodůcs
dc.subjecttypy návodůcs
dc.subjectnávody pro seniorycs
dc.titleSpecifika tvorby návodů k internetovým aplikacím pro seniorycs
dc.title.alternativeSpecifics of creating tutorials for internet applications for seniorsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programInformatika se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the specifics of different types of instructions, such as image-based, video-based, text-based, and web-based instructions. Firstly, the specifics of the target group of seniors are defined, followed by the specifics of the types of instructions, which describe the individual rules that should be followed when creating instructions. The practical part describes the collection of information used to create a demonstrative example of what the instructions should look like. The first phase of the research investigation was conducted at the University of the Third Age, where seniors filled out a questionnaire and later underwent a short interview, providing feedback on the created instructions.en
dc.subject.translatedsenioren
dc.subject.translatedtutorialen
dc.subject.translatedinternet applicationsen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedinternet bankingen
dc.subject.translatedcreating tutorialsen
dc.subject.translatedspecifics of tutorialsen
dc.subject.translatedtypes of tutorialsen
dc.subject.translatedtutorials for seniorsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Neverklova_BP.pdfPlný text práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce57,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce60,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Neverklova protokol.pdfPrůběh obhajoby práce225,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54022

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.