Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHejhalová, Simona
dc.contributor.refereeHavránková Tereza, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:14Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2023-09-11T22:22:14Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier87099
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54054-
dc.description.abstractTato práce zkoumá význam formativního hodnocení v hodinách anglického jazyka. V teoretické části práce je představena historie a vývoj formativního hodnocení, co je to formativní hodnocení a co by mělo obsahovat - jeho klíčové strategie. Tato kapitola je zakončena přehledem dalších relevantních studií, které byly na toto téma vykonány. Pro praktickou část práce byla zvolena metoda akčního výzkumu, za pomoci níž bylo zkoumáno, zda má formativní hodnocení v hodinách anglického jazyka na žáky vliv. Během šesti hodin si žáci vyzkoušeli několik technik formativního hodnocení, které se soustředily především na získáni důkazů o učení, sebehodnocení a žákovské hodnocení. Výzkum byl zakončen krátkým dotazníkem, ve kterém měli žáci možnost ohodnotit techniky, které si v hodinách vyzkoušeli. Výsledky výzkumu značí, že formativní hodnocení má vliv na žáky a na jejich učení.cs
dc.format88 s. (167 505)
dc.language.isoen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectformativní hodnocenícs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectanglický jazykcs
dc.titleVýznam formativního hodnocení v hodinách anglického jazykacs
dc.title.alternativeThe value of formative assessment in English language classesen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis explores the importance of formative assessment in English language classes. The theoretical chapter presents the history of formative assessment and how it evolved, what formative assessment is and describes the key aspects, or strategies, of formative assessment. The chapter ends with a summary of other relevant research studies done on this topic. The method of action research was carried out in order to conclude whether formative assessment impacts English language students. During the course of six lessons students tried several formative assessment techniques which focused mainly on gathering evidence of learning and peer and self-assessment. The research was finished by a short questionnaire which allowed students to evaluate the formative assessment techniques they had tried. The results of the research indicate that formative assessment does have an impact on students and their learning.en
dc.subject.translatedformative assessmenten
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedenglish languageen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_hejhalova_simona.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_ved_Klec_Hejhalova.pdfPosudek vedoucího práce29,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_opon_Havr_Hejhalova.pdfPosudek oponenta práce39,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Hejhalova.pdfPrůběh obhajoby práce273,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54054

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.