Název: | Interdisciplinarita ve výuce anglického jazyka |
Další názvy: | Interdisciplinarity and teaching English |
Autoři: | Šimková, Kristýna |
Vedoucí práce/školitel: | Skopečková Eva, PhDr. Ph.D. |
Oponent: | Lancová Klára, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/54059 |
Klíčová slova: | interdisciplinarita ve výuce;interdisciplinární přístup;projektová metoda;pohled učitelů anglického jazyka;školní vzdělávací programy |
Klíčová slova v dalším jazyce: | interdisciplinarity in education;interdisciplinary approach;project method;efl teachers' perspective;school educational programmes |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá tématem interdisciplinárního přístupu a jeho realizace ve vzdělávání prostřednictvím projektů. Teoretická část této práce přibližuje téma interdisciplinarity a poté se podrobně zaměřuje na projektovou výuku. Vzhledem k zaměření praktické části je zahrnut i výskyt projektů a interdisciplinarity v českých kurikulárních dokumentech národní úrovně. Druhá část práce popisuje výzkum, který byl zaměřen na výskyt projektů jakožto představitelů interdisciplinarity v kurikulárních dokumentech školní úrovně (Školní vzdělávací programy) a na realizaci těchto projektů z pohledu učitelů anglického jazyka. Výzkum byl proveden pomocí analýzy vybraných školních vzdělávacích programů a dotazníkového šetření, které zjišťovalo postoj učitelů. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This thesis deals with the topic of interdisciplinary approach and its realisation in education through projects. The theoretical background of this thesis introduces the topic of interdisciplinarity and then explores the project method in detail. The occurrence of projects and interdisciplinarity at the national level of Czech curricular documents is also included to provide context for the practical part. The second part of the thesis describes the research focused on the occurrence of projects as samples of interdisciplinarity in the curricular documents of the school level (School Educational Programmes) and on realisation of such projects regarding English language teachers' perspective. The research was conducted through the analysis of selected School Educational Programmes and a questionnaire survey, which explored the teachers' perspective. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Simkova Kristyna.pdf | Plný text práce | 525,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_ved_Skop_Simkova.pdf | Posudek vedoucího práce | 54,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_pos_opon_Lanc_Simkova.pdf | Posudek oponenta práce | 50,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Scan_prubeh_Simkova.pdf | Průběh obhajoby práce | 356,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54059
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.