Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠtěpánová, Eliška
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:28Z-
dc.date.available2020-12-1
dc.date.available2023-09-11T22:22:28Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-6-30
dc.identifier86988
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54072-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využitím poznatků z přírodovědy ve výuce matematiky na prvním stupni základní školy. V dané problematice jsme se zaměřili na mezipředmětové vztahy a jejich aplikaci v hodinách ve škole. Podrobně jsme charakterizovali učivo přírodovědy na 1. stupni od historie výuky přírodovědy až po současné školství. Součástí práce jsou vytvořené matematické úlohy a činnosti, které obsahují přírodovědné prvky a otázky. U jednotlivých aktivit jsou popsány jejich pravidla a cíle, realizace ve škole a reflexe od učitele i od samotných žáků.cs
dc.format64 s. a I s. (90 181 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmezipředmětové vztahycs
dc.subjectpřírodovědacs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectmatematické činnostics
dc.subjectmatematické úlohycs
dc.subjectrealizacecs
dc.subjectreflexecs
dc.titleVyužití přírodovědy ve výuce matematiky na 1. stupni základní školycs
dc.title.alternativeThe Use of Natural Science in the Teaching of Mathematics in Primary Schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the use of knowledge from natural science in the teaching of mathematics at the first grade of primary school. In this issue, we focused on interdisciplinary relationships and their application in school lessons. We have characterized in detail the science curriculum at the 1st grade from the history of science teaching to current education. Part of the work are created mathematical problems and activities that contain science elements and questions. For individual activities are described their rules and goals, implementation in school and reflection from the teacher and from the pupils themselves.en
dc.subject.translatedinterdisciplinary relationshipsen
dc.subject.translatednatural scienceen
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedmathematical activitiesen
dc.subject.translatedmathematical problemsen
dc.subject.translatedimplementationen
dc.subject.translatedreflectionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Eliska Stepanova.pdfPlný text práce2,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
diplomova prace_Stepanova.pdfPosudek oponenta práce109,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
HodnoceniDPE.Stepanove.pdfPosudek vedoucího práce103,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stepanova protokol.pdfPrůběh obhajoby práce404,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54072

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.