Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Honzík Lukáš, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Sedláčková, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Huclová Miroslava, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:22:29Z | - |
dc.date.available | 2021-12-10 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:22:29Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-29 | |
dc.identifier | 90617 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54073 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se snaží identifikovat kritická místa v matematice, které mohou žáci mít přechodu z prvního stupně na druhý. V teoretické části se diplomová práce zaobírá problémy s přechodem na druhý stupeň z různých pohledů. Praktická část vyhodnocuje dotazník určený pedagogům na druhém stupni. Dále obsahuje soubor úloh k procvičování. Součástí praktické části je i porovnání učiva v učebnicích a ŠVP. | cs |
dc.format | 59 s. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | první stupeň | cs |
dc.subject | druhý stupeň | cs |
dc.subject | násobilka | cs |
dc.subject | slovní úlohy | cs |
dc.subject | geometrie. | cs |
dc.title | Kritická místa ve výuce matematiky při přechodu dětí z prvního \nl{}stupně na druhý stupeň ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Critical points in the teaching of mathematics in the transition of children from the first grade to the second grade of primary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis tries to identify critical points in mathematics that pupils may have when transitioning from the first grade to the second. In the theoretical part, the diploma thesis deals with problems with the transition to the second grade from different perspectives. The practical part evaluates a questionnaire intended for teachers at the second grade. It contains a set of tasks for practice. Part of the practical part is also a comparison of the curriculum in textbooks and ŠVP. | en |
dc.subject.translated | first grade | en |
dc.subject.translated | second grade | en |
dc.subject.translated | multiplication | en |
dc.subject.translated | maths word problems | en |
dc.subject.translated | geometry. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Kriticka__mi_sta_ve_vy_uce_matematiky_pr_i_pr_echodu_de_ti__z_prvni_ho_stupne__na_druhy__stupen__ZS__Sedla_c_kova__Kater_ina.pdf | Plný text práce | 1,97 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
M_Posudek_Sedlackova.pdf | Posudek oponenta práce | 113,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 60,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Sedlackova protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 337,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54073
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.