Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Vaněk, Patrik | |
dc.contributor.referee | Benediktová Lenka, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-9-5 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-11T22:22:58Z | - |
dc.date.available | 2020-12-14 | |
dc.date.available | 2023-09-11T22:22:58Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-29 | |
dc.identifier | 87039 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54102 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na využití online únikových her v distanční výuce na základních školách. Práce popisuje platformy vhodné pro realizaci těchto her, představuje jejich klíčové prvky a nabízí doporučení pro tvorbu her v nástrojích jako Microsoft Teams, Google Slides a Microsoft Power Point. Zahrnuje také analýzu výsledků dotazníkového šetření ve facebookové komunitě a ukazuje, jak online únikové hry přispěly k lepšímu zvládnutí distančního vzdělávání během pandemie COVID-19. Práce také poukazuje na nedodržování autorských práv učiteli při tvorbě her a na nedostatek vzájemné spolupráce mezi studenty. | cs |
dc.format | 101 | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | online úniková hra | cs |
dc.subject | úniková místnost | cs |
dc.subject | školství | cs |
dc.subject | cs | |
dc.subject | gamifikace | cs |
dc.subject | covid-19 | cs |
dc.title | Únikové hry v distanční výuce | cs |
dc.title.alternative | Escape games in distance education | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The thesis focuses on the use of online escape games in remote teaching at elementary schools. It describes platforms suitable for implementing these games, introduces their key elements, and provides recommendations for creating games using tools such as Microsoft Teams, Google Slides, and Microsoft Power Point. It also includes an analysis of survey results from a Facebook community, demonstrating how online escape games have contributed to better handling of remote education during the COVID-19 pandemic. The paper also highlights the disregard of copyright laws by teachers when creating games and a lack of mutual cooperation among students. | en |
dc.subject.translated | online escape game | en |
dc.subject.translated | escape room | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | en | |
dc.subject.translated | gamification | en |
dc.subject.translated | covid-19 | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova_Prace_VANEK_PATRIK.pdf | Plný text práce | 12,51 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 62,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 61,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vanek protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 283,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54102
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.