Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVaněk, Patrik
dc.contributor.refereeBenediktová Lenka, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:58Z-
dc.date.available2020-12-14
dc.date.available2023-09-11T22:22:58Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier87039
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54102-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na využití online únikových her v distanční výuce na základních školách. Práce popisuje platformy vhodné pro realizaci těchto her, představuje jejich klíčové prvky a nabízí doporučení pro tvorbu her v nástrojích jako Microsoft Teams, Google Slides a Microsoft Power Point. Zahrnuje také analýzu výsledků dotazníkového šetření ve facebookové komunitě a ukazuje, jak online únikové hry přispěly k lepšímu zvládnutí distančního vzdělávání během pandemie COVID-19. Práce také poukazuje na nedodržování autorských práv učiteli při tvorbě her a na nedostatek vzájemné spolupráce mezi studenty.cs
dc.format101
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectonline úniková hracs
dc.subjectúniková místnostcs
dc.subjectškolstvícs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectgamifikacecs
dc.subjectcovid-19cs
dc.titleÚnikové hry v distanční výucecs
dc.title.alternativeEscape games in distance educationen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis focuses on the use of online escape games in remote teaching at elementary schools. It describes platforms suitable for implementing these games, introduces their key elements, and provides recommendations for creating games using tools such as Microsoft Teams, Google Slides, and Microsoft Power Point. It also includes an analysis of survey results from a Facebook community, demonstrating how online escape games have contributed to better handling of remote education during the COVID-19 pandemic. The paper also highlights the disregard of copyright laws by teachers when creating games and a lack of mutual cooperation among students.en
dc.subject.translatedonline escape gameen
dc.subject.translatedescape roomen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedgamificationen
dc.subject.translatedcovid-19en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_Prace_VANEK_PATRIK.pdfPlný text práce12,51 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce62,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce61,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanek protokol.pdfPrůběh obhajoby práce283,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54102

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.