Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFilipi Zbyněk, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKlouda, Vladislav
dc.contributor.refereeBaťko Jan, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-5
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:58Z-
dc.date.available2022-1-31
dc.date.available2023-09-11T22:22:58Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier90868
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54103-
dc.description.abstractPráce s názvem "Vliv školního prospěchu na rozvoj informatického myšlení" je rozdělena do šesti kapitol. První kapitola popisuje hru, učení a jejich provázanost. Druhá část pojednává o socioekonomickém statutu rodiny. Třetí kapitola je zaměřena na informatické myšlení. Vybrané deskové hry jsou uvedeny ve čtvrté kapitole. Další část popisuje průběh experimentu na vybrané základní škole. Výstupy experimentu jsou popsány v závěrečné kapitole.cs
dc.format49 s. (77 000 znaků). XIX s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinformatické myšlenícs
dc.subjectdeskové hrycs
dc.subjecthracs
dc.subjectučenícs
dc.subjectškolní prospěchcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.titleVliv školního prospěchu na rozvoj informatického myšlenícs
dc.title.alternativeThe influence of school results on the development of computational thinkingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe title of this dissertation is "The influence of school performance on the development of the computational thinking" and it includes six parts. The first part describes a proces of playing, learning and their connection. The second part deals with socioeconomical status of family. The third chapter is focused on computational thinking. Certain selected board games are descripted in the fourth part. The next chapter gives an account of a proces of experiment at a selected school. The achieved results of the experiment are analysed in the final part.en
dc.subject.translatedcomputational thinkingen
dc.subject.translatedboard gamesen
dc.subject.translatedplayingen
dc.subject.translatedlearningen
dc.subject.translatedschool performanceen
dc.subject.translatedelementary schoolen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KVD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Klouda_DIP.pdfPlný text práce2,63 MBAdobe PDFView/Open
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce65,76 kBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce58,85 kBAdobe PDFView/Open
Klouda protokol.pdfPrůběh obhajoby práce204,8 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54103

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.