Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorVágnerová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorHejduková, Sofie
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-18T22:12:01Z-
dc.date.available2022-3-23
dc.date.available2023-09-18T22:12:01Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier91176
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54215-
dc.description.abstractTato diplomová práce se ve své teoretické části zabývá výkladem odborných pojmů, zařazením tématu fotosyntéza do výuky za použití kurikulárních dokumentů, rešerši vybraných učebnic a rešerši odborných článků na téma výuka fotosyntézy a fotosyntéza jako kritické místo kurikula. Praktická část je vystavěna na dotazníkovém šetření zaměřeného na první a druhé ročníky vyšších gymnázií. Získané výsledky jsou znázorněné pomocí grafů a v závěru práce jsou zhodnoceny v kapitole Diskuse.cs
dc.format62 s. (72 225 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectfotosyntézacs
dc.subjectkritické místocs
dc.subjectkurikulumcs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectstudentics
dc.titleFotosyntéza jako kritické místo kurikula na středních školáchcs
dc.title.alternativePhotosynthesis as a critical spot of the curriculum at high schoolsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství biologie pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedIn its theoretical part, this diploma thesis deals with the interpretation of technical terms, the inclusion of the topic of photosynthesis in teaching using curriculum documents, a search of selected textbooks and a search of professional articles on the topic of teaching photosynthesis and photosynthesis as a critical place in the curriculum. The practical part is based on a questionnaire survey focused on the first and second years of upper secondary schools. The obtained results are shown using graphs and at the end of the work they are evaluated in the Discussion chapter.en
dc.subject.translatedphotosynthesisen
dc.subject.translatedcritical spoten
dc.subject.translatedcurriculumen
dc.subject.translatedhigh schoolen
dc.subject.translatedsurveyen
dc.subject.translatedstudentsen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (CBG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fotosynteza jako kriticke misto kurikula na strednich skolach_Sofie Hejdukova.pdfPlný text práce809,45 kBAdobe PDFView/Open
Hejdukova_o.pdfPrůběh obhajoby práce660,17 kBAdobe PDFView/Open
Hejdukova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce479,22 kBAdobe PDFView/Open
Hejdukova_oponent.pdfPosudek oponenta práce2 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/54215

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.