Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Daniela, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBláhová, Kateřina
dc.contributor.refereeSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-18T22:12:24Z-
dc.date.available2021-12-8
dc.date.available2023-09-18T22:12:24Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-5-30
dc.identifier90795
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54239-
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na problematiku komunikace mezi rodiči žáků a učiteli. V teoretické části jsou definovány pojmy jako komunikace, komunikační obsahy, komunikační prostředky, chyby v komunikaci, zásady a principy úspěšné komunikace mezi školou a rodiči žáků. Dále se práce zabývá příčinami a důsledky nefunkční komunikace mezi oběma instituty a přibližuje situace, které vyžadují komunikaci škola - rodič. Výzkumná část je zaměřená na vnímání této problematiky očima pedagogů a rodičů žáků, výzkum zkoumá osvědčené metody komunikace, četnost problematických situací v praxi. Také vyhodnocuje, s jakými typy rodičů bývá problém v komunikaci nejčastěji. Výzkum bude proveden mezi učiteli základních škol a rodiči žáků v internetovém prostředí. Závěry práce by měly přispět ke komplexnímu pohledu na specifika komunikace mezi učiteli a rodiči žáků.cs
dc.format98 s. (110 742 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectškolacs
dc.subjectrodičcs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectproblémové situacecs
dc.subjectkomunikační obsahcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.titleKomunikace učitele s rodiči žákůcs
dc.title.alternativeTeacher's communication with pupils' parentsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on the issue of communication between students parents and teachers. In the theoretical part, terms such as communication, communication contents, means of communication, errors in communication, principles and principles of successful communication between the school and parents of pupils are defined. Furthermore, the work deals with the causes and consequences of non-functional communication between the two institutes and provides an overview of situations that require school-parent communication. The research part is focused on the perception of this issue through the eyes of pedagogues and parents of students, the research examines proven methods of communication, the frequency of problematic situations in practice. It also evaluates with which types of parents there is a problem in communication most often. The research will be conducted among primary school teachers and parents of pupils in an internet environment. The conclusions of the work should contribute to a comprehensive view of the specifics of communication between teachers and parents of pupils.en
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedparenten
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedproblem situationsen
dc.subject.translatedcommunication contenten
dc.subject.translatededucationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Blahova.pdfPlný text práce1,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_opo_KaterinaBlahova_U1S_zari2023.docPosudek oponenta práce48,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Blahova Katerina.docPosudek vedoucího práce31,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Blahova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce293,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54239

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.