Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Klimtová Václava, Mgr. | |
dc.contributor.author | Marková, Adéla | |
dc.contributor.referee | Komzáková Martina, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-25T22:10:48Z | - |
dc.date.available | 2023-6-16 | |
dc.date.available | 2023-09-25T22:10:48Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-30 | |
dc.identifier | 95204 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54275 | - |
dc.description.abstract | Tato práce popisuje možnost propojení pohybu a umění pomocí gestické malby jehož cílovou skupinou jsou děti předškolního věku. Je zde představené vývojové období předškolního věku z pohledu bio - psycho - sociálních aspektů, charakteristika rámcového předškolního vzdělávání s konkretizací obsahu vzdělávání, dosažených cílů a klíčových kompetencí, které tvoří úroveň dosažených schopností a dovedností. Pro uchopení hlavního záměru práce je jedna kapitola věnována působení výtvarných aktivit na kreativitu a upevnění zdraví. | cs |
dc.format | 40 s. (62 097) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | pohyb | cs |
dc.subject | zdraví | cs |
dc.subject | malba | cs |
dc.subject | předškolní věk dítěte | cs |
dc.subject | rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání | cs |
dc.title | Aktivizace pohybu prostřednictvím gestické malby | cs |
dc.title.alternative | Activation of movement through gestural painting | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This work describes the possibility of connecting movement and art using gestural painting, the target group of which are children of preschool age. The developmental period of preschool age from the point of view of bio-psycho-social aspects, the characteristics of framework preschool education with the concretization of the content of education, achieved goals and key competences that make up the level of achieved abilities and skills are presented here. In order to understand the main purpose of the work, one chapter is devoted to the effect of creative activities on creativity and strengthening health. | en |
dc.subject.translated | movement | en |
dc.subject.translated | health | en |
dc.subject.translated | painting | en |
dc.subject.translated | preschool age of the child | en |
dc.subject.translated | framework educational program for preschool education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BC Markova.pdf | Plný text práce | 1,87 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Markova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 210,64 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouci Bc_VKZ-Markova Adela.pdf | Posudek vedoucího práce | 926,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta Bc_VKZ-Markova Adela.pdf | Posudek oponenta práce | 558,24 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54275
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.