Název: | Mezičinnostní vztahy mezi dramatickou výchovou a pracovními činnostmi v předškolním zařízení |
Další názvy: | Cros-curicular relation between drama lessons and art and craft lessons |
Autoři: | Popelková, Petra |
Vedoucí práce/školitel: | Honzíková, Jarmila |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5437 |
Klíčová slova: | pracovní činnosti;dramatická výchova;vývoj řeči |
Klíčová slova v dalším jazyce: | art and craft lessons;drama lessons;development of speech |
Abstrakt: | Ve své bakalářské práci na téma ?mezičinnostní vztahy mezi dramatickou výchovou a pracovními činnostmi? pod vedením paní Doc. Jarmily Honzíkové jsem se věnovala přípravě a realizaci projektu. Přípravu, realizaci a zhodnocení svých projektů jsem rozebrala ve čtvrté kapitole své práce. První kapitola tvoří krátký úvod k celé práci. Ve druhé kapitole jsem sepsala hlavní cíle své práce a plán realizace. Třetí kapitola je teoretická část práce, ve které se věnuji definici dramatické výchovy a jejím principům. Dále pak definici pracovních činností, rozdělení a možnostem využití. Navíc ještě vývoji řeči předškolního dítěte a vývoji pohybových dovedností (hrubé a jemné motoriky), protože si myslím, že tento vývoj je pro dramatickou výchovu a pracovní činnosti důležitý. V závěru své práce hodnotím celkový výsledek a splnění hlavních cílů práce. |
Abstrakt v dalším jazyce: | My Bachelor Thesis on ?Cros-curicular relation between drama lessons and art and craft lessons?, supervised by Doc. Jarmila Honzíková, focuses on preparation and execution of a projects. The preparation, execution and evaluation of the projects are described in the fourth section. Short introduction of my thesis can be found in the first section. The aims of my thesis and the project scheme are mentioned in the second section. Theoretical part focuses on definitions of drama lesson and its principles, definition of art and craft lesson, its subdividing and possible ways of application. I also mentioned speech and locomotive development of pre-schoolers (gross and fine motor skills), because I believe that the development of these qualities is very important for drama and art as such. The last part of my thesis is devoted to overall evaluation of the results and the objectives of my work. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BAKALARSKA PRACE 2012 Popelkova (2).pdf | Plný text práce | 1,04 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PopelkovaIMG.pdf | Posudek vedoucího práce | 795,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Popelkova - opon..pdf | Posudek oponenta práce | 125,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Popelkova - prot..pdf | Průběh obhajoby práce | 36,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5437
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.