Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKohout, Václav
dc.contributor.authorNovák, Petr
dc.date.accepted2012-08-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:36:19Z
dc.date.available2011-02-01cs
dc.date.available2013-06-19T06:36:19Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-28
dc.identifier49750
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5438
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá definicí interaktivní tabule a jejímiteoretickými i praktickými aspekty využití především na základních školách.Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické poukazuji na její výhody a nevýhody. Vymezuji příslušenství, matematický software,výukové programy, interaktivní učebnice a předpřipravené materiály pro vyučovací hodiny.Popisuji stav využívání v České republice a porovnávám jej s využitím mimo Českou republiku. V praktické části jsem prostřednictvím anonymního dotazníkového šetření zjišťoval stav využívání interaktivních tabulí především při výuce matematiky na základních školách.Druhou část praktické části tvoří vlastní výukové materiály pro výuku matematiky na základní škole vytvořené pro porovnání možností ve dvou nejrozšířenějších řešení ACTIVStudioPrometehean a SMART Notebook.cs
dc.format63 s. (81 882 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinteraktivní tabulecs
dc.subjectinteraktivní učebnicecs
dc.subjectmatematický softwarecs
dc.subjectpříslušenstvícs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectmatematikacs
dc.subjectvyučovánícs
dc.subjectPromethean ActivStudiocs
dc.subjectSmartBoardcs
dc.titleVyužití interaktivní tabule při výuce matematikycs
dc.title.alternativeUse of interactive whiteboards for the math teachingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis dealwiththe definition of interactive whiteboard and its theoretical and practical aspects ofuse mainly in primary schools. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part I refer to its advantages and disadvantages. I specify the equipment, mathematical software, educational programs, interactive textbooks and prearranged materials for lessons. I describe the rate of utilization of interactive whiteboards in the Czech Republic and I compare it with the use outside the Czech Republic. In the practical part I have conducted the survey of use interactive whiteboards especially in teaching mathematics in primary schools. In the second part there are also my own educational materials for teaching mathematics in primary schools. These materials are created in two versions, the most common - ACTIV Inspire Promethean and SMART Notebook.en
dc.subject.translatedinteractive whiteboarden
dc.subject.translatedinteractive booken
dc.subject.translatedmathematical softwareen
dc.subject.translatedaccessoriesen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedmathematicsen
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedPromethean ActivStudioen
dc.subject.translatedSmartBoarden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bpnovak.pdfPosudek vedoucího práce286,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP - posudek_oponenta_Novak.pdfPosudek oponenta práce105,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novak - prot..pdfPrůběh obhajoby práce40,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5438

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.