Název: | Siemens logo for primary school |
Další názvy: | Siemens logo na základní škole |
Autoři: | Soukup, Vojtěch Turek, Jonáš Moc, Pavel |
Citace zdrojového dokumentu: | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 1, s. 25-28. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická |
Typ dokumentu: | article |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/54818 |
ISSN: | 2571-2519 |
Klíčová slova: | inteligentní elektroinstalace;logický automat;základní škola;programování;informatika;průmysl;didaktická pomůcka |
Klíčová slova v dalším jazyce: | smart home wiring;logic controller;elementary school;programming;computer science;industry;educational tool |
Abstrakt: | Projekt s využitím průmyslového PLC automatu byl naší semestrální prací předmětu KMT/AMKB. Cílem bylo s pomocí ryze průmyslové součástky jako je Siemens Logo vytvořit učební pomůcku pro žáky základní školy k rozvíjení jejich povědomí o automatizaci jako takové a jejich přemýšlení v tomto směru. Výukový modul měl umět jednoduché úkoly automatizace, které mohli žáci sami tvořit v softwaru Logosoft Comfort od výrobce Siemens |
Abstrakt v dalším jazyce: | The project using an industrial PLC controller was our semester work for the KMT/AMKB subject. The goal was to create an educational tool for elementary school students using a purely industrial component such as Siemens Logo to develop their awareness of automation as such and their thinking in this direction. The educational module was supposed to be able to perform simple automation tasks that students could create themselves in the Logosoft Comfort software from Siemens. |
Práva: | © Západočeská univerzita v Plzni |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) Číslo 1 (2023) Číslo 1 (2023) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Itev_1_2023-25-28.pdf | Plný text | 373,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54818
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.