Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Sosna, Tomáš | |
dc.contributor.author | Veselý, Bedřich | |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T15:25:51Z | |
dc.date.available | 2023-11-22T15:25:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 1, s. 53-65. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54822 | |
dc.description.abstract | Článek je zaměřen na možné využití, jednoduchých hraček. Vymezuje pojem technické myšlení a nabízí funkční výrobky tvořené z běžně dostupných pomůcek a materiálů. Tyto funkční výrobky jsou představeny a je diskutováno o jejich vhodnosti v rámci využití ve výuce pracovních činností. Zmiňované funkční výrobky byly ověřeny učiteli na základních školách a mohou posloužit jako inspirace pro začínající pedagogy, pedagogy ve vyučovací praxi či lektory zájmových kroužků s rukodělnou tematikou. | cs |
dc.format | 13 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | technické myšlení | cs |
dc.subject | pracovní činnosti | cs |
dc.subject | 1. stupeň základní školy | cs |
dc.title | The use of handicrafts for student development in work activities at the 1st stage of elementary school | en |
dc.title.alternative | Využití rukodělných výrobků k rozvoji žáka v pracovních činnostech na 1. stupni základní školy | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The article is focused on the possible use of simple toys. It defines the concept of technical thinking and offers functional products made from commonly available tools and materials. These functional products are presented and their suitability for use in the teaching of work activities is discussed. The mentioned functional products have been verified by teachers at elementary schools and can serve as inspiration for beginning teachers, teachers in teaching practice or lecturers of interest groups with a handicraft theme. | en |
dc.subject.translated | technical thinking | en |
dc.subject.translated | work activites | en |
dc.subject.translated | 1st grade of elementary school | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Číslo 1 (2023) Číslo 1 (2023) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Itev_1_2023-53-65.pdf | Plný text | 546,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54822
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.