Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorSosna, Tomáš
dc.contributor.authorVeselý, Bedřich
dc.date.accessioned2023-11-22T15:25:51Z
dc.date.available2023-11-22T15:25:51Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 1, s. 53-65.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54822
dc.description.abstractČlánek je zaměřen na možné využití, jednoduchých hraček. Vymezuje pojem technické myšlení a nabízí funkční výrobky tvořené z běžně dostupných pomůcek a materiálů. Tyto funkční výrobky jsou představeny a je diskutováno o jejich vhodnosti v rámci využití ve výuce pracovních činností. Zmiňované funkční výrobky byly ověřeny učiteli na základních školách a mohou posloužit jako inspirace pro začínající pedagogy, pedagogy ve vyučovací praxi či lektory zájmových kroužků s rukodělnou tematikou.cs
dc.format13 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjecttechnické myšlenícs
dc.subjectpracovní činnostics
dc.subject1. stupeň základní školycs
dc.titleThe use of handicrafts for student development in work activities at the 1st stage of elementary schoolen
dc.title.alternativeVyužití rukodělných výrobků k rozvoji žáka v pracovních činnostech na 1. stupni základní školycs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article is focused on the possible use of simple toys. It defines the concept of technical thinking and offers functional products made from commonly available tools and materials. These functional products are presented and their suitability for use in the teaching of work activities is discussed. The mentioned functional products have been verified by teachers at elementary schools and can serve as inspiration for beginning teachers, teachers in teaching practice or lecturers of interest groups with a handicraft theme.en
dc.subject.translatedtechnical thinkingen
dc.subject.translatedwork activitesen
dc.subject.translated1st grade of elementary schoolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2023)
Číslo 1 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_1_2023-53-65.pdfPlný text546,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54822

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.