Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorČervenka, Martin
dc.contributor.authorHavlíček, Ondřej
dc.contributor.authorKohout, Josef
dc.contributor.authorVáša, Libor
dc.date.accessioned2023-12-04T11:00:21Z-
dc.date.available2023-12-04T11:00:21Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationČERVENKA, M. HAVLÍČEK, O. KOHOUT, J. VÁŠA, L. Computerised muscle modelling and simulation for interactive applications. In Proceedings of the 18th International Joint Conference on Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications VISIGRAPP - (Volume 1). Setúbal: ScitePress, 2023. s. 214-221. ISBN: 978-989-758-634-7 , ISSN: 2184-4321cs
dc.identifier.isbn978-989-758-634-7
dc.identifier.issn2184-4321
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54903
dc.description.abstractJsou představeny hlavní výzvy detekce kolizí a reakcí na ně v kontextu svalového modelování. Poté jsou otestovány techniky spjaté s kolizemi a je poukázáno na problém svalu procházejícího kostí, ke kterému v některých speciálních případech může docházet, zejména když je pohyb příliš rychlý a změna pozice kosti je velká. Náš přístup detekuje tento problém a použije Discregrid k okamžitému zjištění změny směru pohybu svalu směrem ke kosti. Jsou také popsány některá vylepšení PBD (pozišně založené dynamiky), například sloučení s As-Rigid-As-Possible, nebo použití radiálních bázových funkcí.cs
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.iso
dc.language.isoenen
dc.publisherScitePressen
dc.relation.ispartofseriesProceedings of the 18th International Joint Conference on Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications VISIGRAPP - (Volume 1)en
dc.rightsPlný text je přístupný v rámci univerzity přihlášeným uživatelůmcs
dc.rights© SCITEPRESSen
dc.subjectsvalové modelovánícs
dc.subjectdetekce kolizícs
dc.subjectreakce na kolizecs
dc.subjectpozičně založená dynamikacs
dc.subjectdiscregridcs
dc.subjectskalární distanční polecs
dc.subjectAs-Rigid-As-Possiblecs
dc.subjectradiální bázové funkcecs
dc.titleComputerised muscle modelling and simulation for interactive applicationsen
dc.title.alternativePočítačové modelování a simulování svalů pro interaktivní aplikacecs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeConferenceObjecten
dc.rights.accessrestrictedAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe main challenges of collision detection and handling in muscle modelling are demonstrated. Then, a collision handling technique is tested, exploiting the issue of muscle penetrating the bone in some circumstances, mainly when the movement is too rapid or the displacement of the bone is too high. Our approach also detects the problem, using Discregrid to see the immediate direction change towards the penetrated bone. Some alternatives to the described PBD (Position-Based dynamics) technique are presented: PBD with As-RigidAs-Possible modification and radial basis function approach.en
dc.subject.translatedmuscle modellingen
dc.subject.translatedcollision detectionen
dc.subject.translatedcollision responseen
dc.subject.translatedposition based dynamicsen
dc.subject.translateddiscregriden
dc.subject.translatedscalar distance fielden
dc.subject.translatedAs-Rigid-As-Possibleen
dc.subject.translatedradial basis functionsen
dc.identifier.doi10.5220/0011688000003417
dc.type.status
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.document-number1066254400019
dc.identifier.obd43940148
dc.project.IDSGS-2022-015/Nové metody pro medicínská, prostorová a komunikační datacs
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (NTIS)
Konferenční příspěvky / Conference Papers (KIV)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
Červenka clanek_Computerised.pdf2,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54903

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD