Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ungr, Tomáš | |
dc.contributor.author | Moc, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2024-02-14T10:07:31Z | |
dc.date.available | 2024-02-14T10:07:31Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 2, s. 14-18. | cs |
dc.identifier.issn | 2571-2519 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/55314 | |
dc.description.abstract | Tento článek se programováním inteligentní elektroinstalace. V první kapitole si popíšeme samotnou vybranou technologii. Jaké pomůcky jsme pro výzkum potřebovali a v jakém prostředí jsme programovali. Druhá kapitola se zabývá úkoly, které byly sestaveny pro potřeby našeho výzkumu. Úkoly jsou postavené tak, že se začíná od nejjednodušších, kde žák naučí zařízení pouze ovládat světlo. Až po složité, které se zabývají například regulací stínění. Cílem tohoto článku je na základě dat z výzkumů zhodnotit, zda žáci na základních školách dokážou pracovat s touto technologií. | cs |
dc.format | 5 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | inteligentní elektroinstalace | cs |
dc.subject | programování | cs |
dc.subject | domovní elektroinstalace | cs |
dc.subject | Loxone | cs |
dc.subject | elektrotechnika | cs |
dc.subject | žáci | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.title | Inteligentní elektroisntalace | cs |
dc.title.alternative | Inteligent electrical installations | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | This article is about programming intelligent electrical installations. In the first chapter, we will describe the chosen technology itself, including the tools needed for research and the environment in which we programmed. The second chapter focuses on the tasks created for the purposes of our research. The tasks are designed to start from the simplest, where the student learns to control only the lighting devices. Moving on to more complex tasks, such as shading control. The goal of this article is to evaluate, based on research data, whether primary school students can work with this technology. | en |
dc.subject.translated | intelligent wiring | en |
dc.subject.translated | programming | en |
dc.subject.translated | home wiring | en |
dc.subject.translated | Loxone | en |
dc.subject.translated | electrical engineering | en |
dc.subject.translated | students | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KMT) Číslo 2 (2023) Číslo 2 (2023) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Itev_2_2023-14-18.pdf | Plný text | 208,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/55314
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.