Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorUngr, Tomáš
dc.contributor.authorMoc, Pavel
dc.date.accessioned2024-02-14T10:07:31Z
dc.date.available2024-02-14T10:07:31Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 2, s. 14-18.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55314
dc.description.abstractTento článek se programováním inteligentní elektroinstalace. V první kapitole si popíšeme samotnou vybranou technologii. Jaké pomůcky jsme pro výzkum potřebovali a v jakém prostředí jsme programovali. Druhá kapitola se zabývá úkoly, které byly sestaveny pro potřeby našeho výzkumu. Úkoly jsou postavené tak, že se začíná od nejjednodušších, kde žák naučí zařízení pouze ovládat světlo. Až po složité, které se zabývají například regulací stínění. Cílem tohoto článku je na základě dat z výzkumů zhodnotit, zda žáci na základních školách dokážou pracovat s touto technologií.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinteligentní elektroinstalacecs
dc.subjectprogramovánícs
dc.subjectdomovní elektroinstalacecs
dc.subjectLoxonecs
dc.subjectelektrotechnikacs
dc.subjectžácics
dc.subjectzákladní školacs
dc.titleInteligentní elektroisntalacecs
dc.title.alternativeInteligent electrical installationsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis article is about programming intelligent electrical installations. In the first chapter, we will describe the chosen technology itself, including the tools needed for research and the environment in which we programmed. The second chapter focuses on the tasks created for the purposes of our research. The tasks are designed to start from the simplest, where the student learns to control only the lighting devices. Moving on to more complex tasks, such as shading control. The goal of this article is to evaluate, based on research data, whether primary school students can work with this technology.en
dc.subject.translatedintelligent wiringen
dc.subject.translatedprogrammingen
dc.subject.translatedhome wiringen
dc.subject.translatedLoxoneen
dc.subject.translatedelectrical engineeringen
dc.subject.translatedstudentsen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
Číslo 2 (2023)
Číslo 2 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_2_2023-14-18.pdfPlný text208,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55314

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.