Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorBreit, Petr
dc.contributor.authorBezděka, Jan
dc.date.accessioned2024-02-14T10:12:26Z
dc.date.available2024-02-14T10:12:26Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 2, s. 19-26.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55315
dc.description.abstractČlánek se věnuje použití programu Minecraft Education jako doplňku při výuce číslicové techniky. Východiskem je předpoklad, že použití počítačové hry, která je obecně rozšířená, bude působit jako motivátor k dosažení lepších výsledků. Po stručném seznámení s problematikou následuje popis tří výukových bloků a v nich realizovaných příkladů. V průběhu experimentu jsme potvrdili předpoklad, že výuka je pro žáky zábavnější. Jsou více motivováni a výsledky potvrdily, že takto realizovaná výuka je efektivnější.cs
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectMinecraftcs
dc.subjectMinecraft Educationcs
dc.subjectčíslicová technikacs
dc.titleExperimentální využití minecraft education pro výuku číslicové technikycs
dc.title.alternativeExperimental use of minecraft education for teaching digital technologyen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article deals with the use of Minecraft Education as a supplement in teaching digital technology. The starting point is the assumption that the use of a computer game that is widespread in general will act as a motivator to achieve better results. After a brief introduction to the subject, a description of the three teaching blocks and the examples implemented in them follows. In the course of the experiment, we confirmed the assumption that learning is more enjoyable for the students. They are more motivated and the results confirmed that teaching implemented in this way is more effective.en
dc.subject.translatedMinecraften
dc.subject.translatedMinecraft Educationen
dc.subject.translateddigital technologyen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2023)
Číslo 2 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_2_2023-19-26.pdfPlný text802,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55315

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.