Název: BOV – kazuistika vyučovací jednotky
Další názvy: Inquiry based learning – case study
Autoři: Homutová, Eliška
Citace zdrojového dokumentu: Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2023, č. 2, s. 37-46.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://hdl.handle.net/11025/55318
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: STEM;základní škola;BOV;hmyz;biodiverzita;projekt;skupinová práce;biologie;kazuistika
Klíčová slova v dalším jazyce: STEM;elementary school;inquiry based learning;insects;biodiversity;project;group work;biology;case study
Abstrakt: Následující text se bude zabývat vyučovací hodinou v 6. a 8. ročníku ZŠ. Tématem výuky je biodiverzita hmyzu. Hodina je vedena kmenovým učitelem a odehrává se na školní zahradě. V rámci hodnocení se zaměřím na využití prvků BOV – kladení otázek, vytyčení hypotézy, design výzkumu apod.
Abstrakt v dalším jazyce: The following text is about a lesson in the 6th and 8th grade of elementary school. The topic of the lesson is the biodiversity of insects. The lesson takes place in the school garden. As part of the assessment, I will focus on the use of BOV elements - asking questions, drawing up hypotheses, research design, etc.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2023)
Číslo 2 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_2_2023-37-46.pdfPlný text436,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55318

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.