Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lang, Vladislav | |
dc.contributor.editor | Šikula, Ján | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T14:47:38Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T14:47:38Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Sborník konference LabIR Edu 2023: Téma: STEM výuka s termokamerou: 14. — 15. 4. 2023 Nesuchyně , Česká Republika, s. 35-48. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-1208-2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/55347 | |
dc.description.abstract | V příspěvku jsou ukázány možnosti dostupných termokamer pro měření teploty povrchu objektu nám vzdáleného stati síce kilometrů - Měsíce. Ukázány jsou dva možné přístupy k vyhodnocení termogramu, ve výuce použitelnější kvali tativní a významně složitější kvantitativní. Vlastní vliv ter mokamery na měření objektů zabírajících jen několik pixelů je ukázán na jednoduchém pokusu, který je snadné ve výuce realizovat. | cs |
dc.format | 14 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | CC BY-SA 4.0 | en |
dc.subject | termokamera | cs |
dc.subject | měření | cs |
dc.subject | Měsíc | cs |
dc.title | Jak změřit teplotu Měsíce? | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | thermal camera | cs |
dc.subject.translated | measurement | en |
dc.subject.translated | the Moon | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference papers Sborník konference LabIR Edu 2023 Sborník konference LabIR Edu 2023 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
978-80-261-1208-2-uvod.pdf | Plný text | 550,43 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
978-80-261-1208-2-35-48.pdf | Plný text | 961,67 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/55347
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.