Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorMoc, Pavel
dc.date.accessioned2024-05-27T16:18:53Z
dc.date.available2024-05-27T16:18:53Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2024: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 21. 5. 2024 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2023, s. 11-12.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-1223-5
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55534
dc.format2 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectinteligentní elektroinstalacecs
dc.subjectApple HomeKitcs
dc.subjectLoxonecs
dc.subjectPhilips Huecs
dc.subjecttechnikacs
dc.subjectalgoritmizacecs
dc.subjecttechnická výchovacs
dc.subjectinformatikacs
dc.subjectprogramovánícs
dc.subjectprvní stupeň základní školycs
dc.titleProgramming intelligent wiring at the first level of primary educationen
dc.title.alternativeProgramování inteligentní elektroinstalace na prvním stupni primárního vzdělávánícs
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedintelligent wiringen
dc.subject.translatedApple HomeKiten
dc.subject.translatedLoxoneen
dc.subject.translatedPhilips Hueen
dc.subject.translatedtechnologyen
dc.subject.translatedalgorithmizationen
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.subject.translatedcomputer scienceen
dc.subject.translatedprogrammingen
dc.subject.translatedfirst grade of primary schoolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2024
Olympiáda techniky Plzeň 2024

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
ot2024-abstracts_uvod_tiraz.pdfPlný text532,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2024-abstracts-12-13.pdfPlný text266,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55534

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.