Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bajer, Matěj | |
dc.contributor.author | Moc, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2024-06-05T13:43:20Z | |
dc.date.available | 2024-06-05T13:43:20Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2024: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 21. 5. 2024 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2023, s. 63. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-1223-5 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/55569 | |
dc.format | 1 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program | cs |
dc.subject | RVP | cs |
dc.subject | revize Informatiky | cs |
dc.subject | rozvoj algoritmického myšlení | cs |
dc.subject | ŠVP ZV | cs |
dc.title | Algorithmic thinking and its development in primary school | en |
dc.title.alternative | Algoritmické myšlení a jeho rozvoj na zš | cs |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.subject.translated | educational framework programme | en |
dc.subject.translated | school educational programme | en |
dc.subject.translated | development of algorithmic thinking | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2024 Olympiáda techniky Plzeň 2024 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
ot2024-abstracts_uvod_tiraz.pdf | Plný text | 532,15 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ot2024-abstracts-64.pdf | Plný text | 264,53 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/55569
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.