Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPittermann Martin, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorNovotný, Radim
dc.contributor.refereeBlahník Vojtěch, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-10
dc.date.accessioned2024-07-12T09:08:39Z-
dc.date.available2023-10-6
dc.date.available2024-07-12T09:08:39Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-5-24
dc.identifier96126
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56765-
dc.description.abstractPráce se zabývá možnostmi rekonstrukce vozidla s častými rozjezdy na hybrid trolej-baterie. Na příkladu posunovací lokomotivy jsou zhodnoceny požadavky kladené na části lokomotivy nasazením i specifiky rekonstrukce, je odvozena pravděpodobná topologie výsledného vozidla. Dále je proveden výpočet některých parametrů výkonového obvodu vstupní části pro stejnosměrnou trolej 3 kV a střídavou trolej 25 kV/50 Hz, jehož výsledky jsou ověřeny simulací. V poslední kapitole je odvozen zjednodušený model jízdy vozidla a provedeno několik simulací s proměnnými parametry jízdy s určením spotřeby energie a času jízdy.cs
dc.format47, i (74 161 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthybridní lokomotivacs
dc.subjecthybrid trolej-bateriecs
dc.subjectdvouzdrojové vozidlocs
dc.subjectvícezdrojové vozidlocs
dc.subjectparametry vstupní částics
dc.subjectspotřeba energie na jízdním profilucs
dc.titleRekonstrukce el.lokomotivy na hybridní vozidlo trolej+bateriecs
dc.title.alternativeReconstruction of the el. locomotive into a hybrid battery vehicleen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická
dc.thesis.degree-programVýkonové systémy a elektroenergetika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis tries to show possible variants of reconstruction of vehicles with frequent acceleration and deceleration, showed on example of a shunter locomotive. Examples of requirements based on deployment and specifics of reconstruction are provided, as well as probable topology of vehicle after reconstruction. Provided calculations of particular parameters of input circuitry for DC system 3 kV and for AC system 25 kV/50 Hz are then verified by simulation. In the last chapter, power balance of locomotive driving a specific trajectory is examined and transformed into simulation model which is then used to output energy consumption and time of drive based on varying input parameters.en
dc.subject.translatedhybrid locomotiveen
dc.subject.translatedcatenary-battery hybriden
dc.subject.translatedoverhead wire-battery hybriden
dc.subject.translatedtriple hybrid locomotiveen
dc.subject.translatedinput circuit parametersen
dc.subject.translatedpower consumption over trajectoryen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_novotnyr.pdfPlný text práce3,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG-BlahnikV-57960.pdfPosudek oponenta práce63,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG-PittermannM-17568.pdfPosudek vedoucího práce58,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce41,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56765

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.