Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPísková Růžena, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorMalá, Marie-Kristina
dc.contributor.refereeFranta David, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:08:51Z-
dc.date.available2023-9-14
dc.date.available2024-07-12T09:08:51Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-2
dc.identifier95789
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56780-
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje návrhu naučné stezky se zaměřením na čtenářskou gramotnost ve městě Skalná. V teoretické části jsou vymezeny pojmy gramotnost, funkční gramotnost, čtenářská gramotnost, faktory jejího utváření a pojem multimodalita. Praktická část pak obsahuje vytvořený návrh naučné stezky. Materiály rozvíjí čtenářskou gramotnost za využití čtenářských strategií s ohledem na regionalizované učivo, mezipředmětovou provázanost a multimodální přístup. Stezka byla realizována v osmém ročníku ZŠ Luby.cs
dc.format69 s. (86 186 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectčtenářská gramotnostcs
dc.subjectčtenářské strategiecs
dc.subjectnaučná stezkacs
dc.subjectregionální prvkycs
dc.subjectmultimodalitacs
dc.subjectskalnács
dc.subjectnárodní přírodní rezervace sooscs
dc.titleStezka se čtenářským zaměřením ve městě Skalnács
dc.title.alternativeReader's Path in the Town of Skalnáen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on the design of an educational path aimed at developing reading literacy in the town of Skalná. The theoretical part defines concepts such as literacy, functional literacy, reading literacy, factors shaping it, and the concept of multimodality. The practical part includes the created design of the educational path. The materials enhance reading literacy through the use of reading strategies, considering regionalized curriculum, interdisciplinary connections, and multimodal approach. The trail was implemented in the eighth grade of the Luby Elementary School.en
dc.subject.translatedreading literacyen
dc.subject.translatedreading strategiesen
dc.subject.translatededucational pathen
dc.subject.translatedregional elementsen
dc.subject.translatedmultimodalityen
dc.subject.translatedskalnáen
dc.subject.translatedsoos national nature reserveen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Stezka se ctenarskym zamerenim ve meste Skalna_Mala Marie-Kristina.pdfPlný text práce2,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2024_mala_franta.pdfPosudek oponenta práce601,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2024_mala_piskova.pdfPosudek vedoucího práce482,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
2024_mala_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce63,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56780

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.