Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFrank Jan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorJežková, Karolína
dc.contributor.refereePěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-10
dc.date.accessioned2024-07-12T09:09:40Z-
dc.date.available2023-1-11
dc.date.available2024-07-12T09:09:40Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-17
dc.identifier94128
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56848-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na možnosti využití názornosti při výuce matematiky v 1. a 2. ročníku základní školy. V práci jsou uvedeny vybrané pomůcky či aktivity, kterými lze žákům vizuálně přiblížit řešení matematických operací. U každé uvedené pomůcky je zkoumána její dostupnost na trhu či možnost její vlastní výroby. Část těchto pomůcek a aktivit s nimi spojených je pak prakticky zařazena do tří ukázkových hodin různých skupin žáků.cs
dc.format49 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectzásada názornostics
dc.subjectvizuální pomůckycs
dc.subjectpostupy řešení matematických operacícs
dc.subjectvýuka matematikycs
dc.subjectprvní stupeň zšcs
dc.titleVybrané možnosti využití názornosti ve výuce matematiky \nl{}v 1. a 2. ročníku základní školycs
dc.title.alternativeSelected options for using visualization in teaching mathematics in the 1st and 2nd years of elementary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis explores possibilities of implementing visualization in math teaching aimed at elementary school students, both 1st and 2nd years. It presents selected teaching aids and activities suitable for the explanation of mathematical operations through visual means. Each aid is accompanied by an overview of its availability, either on the market or with a possibility of creating it through regular means. Several of these aids and activities are then used in practice in three sample lessons of various student groups.en
dc.subject.translatedprinciple of visualityen
dc.subject.translatedvisual aidsen
dc.subject.translatedprocedures for solving mathematical operationsen
dc.subject.translatedteaching mathematicsen
dc.subject.translatedfirst grade of elementary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jezkova_DP.pdfPlný text práce1,83 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG-FrankJ-268091.pdfPosudek vedoucího práce66,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek diplomove prace K. Jezkove.pdfPosudek oponenta práce103 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Jezkova.pdfPrůběh obhajoby práce362,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56848

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.