Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Černíková Marie, MgA. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Hubová, Věra | |
dc.contributor.referee | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:10:31Z | - |
dc.date.available | 2022-11-1 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:10:31Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-30 | |
dc.identifier | 94415 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56920 | - |
dc.description.abstract | Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vysvětluje formy a postupy dramatické výchovy, základní pojmy a popis emocí v psychologii a historii a současnost výuky a výchovy žáků se speciálními potřebami v pedagogice. Část praktická zkoumá využití dramatické výchovy v inkluzivních třídách, obsahem mají být emoce. Záměrem práce je zjistit, jak dramatická výchova s tímto tématem ovlivňuje výuku a výchovu v inkluzivním prostředí. | cs |
dc.format | 85 s., XXIV | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | dramatická výchova | cs |
dc.subject | emoce | cs |
dc.subject | hodnocení | cs |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cs |
dc.subject | inkluze | cs |
dc.subject | ovlivňovat | cs |
dc.subject | speciální potřeby | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | výchova | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.subject | výzkum | cs |
dc.title | Dramatický projekt realizovaný ve třídě s integrovanými žáky zaměřený na práci s emocemi | cs |
dc.title.alternative | Dramatic project implemented in a class with integrated students focused on working with emotions | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The work consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains the forms and methods of drama education, basic concepts and description of emotions in psychology, and the history and current state of teaching and educating students with special needs in pedagogy. The practical part investigates the use of drama education in inclusive classrooms, focusing on emotions. The aim of the work is to determine how drama education with this topic influences teaching and education in an inclusive environment. | en |
dc.subject.translated | drama education | en |
dc.subject.translated | emotions | en |
dc.subject.translated | evaluation | en |
dc.subject.translated | inclusive education | en |
dc.subject.translated | inclusion | en |
dc.subject.translated | influence | en |
dc.subject.translated | special needs | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | upbringing | en |
dc.subject.translated | teaching | en |
dc.subject.translated | research | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Hubova Vera_Diplomova prace.pdf | Plný text práce | 3,77 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponentky DP_st. Vera Hubova.pdf | Posudek oponenta práce | 4,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni_ved_DP_VeraHubova.pdf | Posudek vedoucího práce | 311,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hubova.pdf | Průběh obhajoby práce | 35,52 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56920
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.