Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Svoboda Michal, PhDr. Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Horová, Eva | |
dc.contributor.referee | Hlaváček Petr, Doc. PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:13:38Z | - |
dc.date.available | 2023-6-9 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:13:38Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-24 | |
dc.identifier | 96592 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/57156 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá vznikem a následným vývojem občanské výchovy jako samostatného předmětu na území ČR do roku 1918. Má pozornost je zaměřená na základní, dříve občanské, školy. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá školstvím v jednotlivých historických etapách, konkrétně se poté zaměřuje na podobu občanské výchovy. Praktická část se skládá z analýzy tří učebnic z odlišných historických období. | cs |
dc.format | 45 s. (83 123 znaků). | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | občanská výchova | cs |
dc.subject | vývoj | cs |
dc.subject | první republika | cs |
dc.subject | komunismus | cs |
dc.subject | současnost | cs |
dc.subject | školství | cs |
dc.subject | učebnice | cs |
dc.title | Vývoj výchovy k občanství na území ČR od roku 1918 | cs |
dc.title.alternative | The Development of Civics in the Territoryof Czech Republic since 1918 | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with the origin and resulting development of civic education as an isolated subject in the Czech Republic until 1918. My attention is focused on elementary, formerly civic, schools. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with education in individual historical stages, specifically focusing on the form of civic education. The practical part consists of the analysis of three textbooks from different historical periods. | en |
dc.subject.translated | civic education | en |
dc.subject.translated | development | en |
dc.subject.translated | first republic | en |
dc.subject.translated | communism | en |
dc.subject.translated | present | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | textbook | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP - Horova .pdf | Plný text práce | 907 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Horova Eva V.pdf | Posudek vedoucího práce | 190,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Horova Eva O.pdf | Posudek oponenta práce | 122,48 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Horova Eva P.pdf | Průběh obhajoby práce | 58,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57156
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.