Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Moc Pavel, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Bajer, Matěj | |
dc.contributor.referee | Fadrhonc Jan, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:13:48Z | - |
dc.date.available | 2023-6-5 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:13:48Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-26 | |
dc.identifier | 95084 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/57161 | - |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce, bylo analyzovat nový RVP ZV 2021 a ŠVP vybraných škol v Plzni. Následně vytvořit dotazník a poslat ho do škol, kterým byl ŠVP analyzován, abychom získali přehled o tom jak Informatika a její výuka vypadá po revizi na základních školách. Jako poslední byla vytvořena aktivita, která žákům může pomoci rozvinout jejich algoritmické myšlení a zároveň jim ukázat, že Informatika nemusí být pouze sezení u počítače. | cs |
dc.format | 66 s. (96 136 znaků). | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | rvp zv | cs |
dc.subject | švp zv | cs |
dc.subject | revize informatiky | cs |
dc.subject | rozvoj algoritmického myšlení | cs |
dc.title | Algoritmické myšlení a jeho rozvoj na ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Algorithmic thinking and its development in primary school | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Technická výchova se zaměřením na vzdělávání | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the bachelor thesis was to analyse the new educational framework programme 2021 and the curriculum of selected schools in Pilsen. Subsequently, we created a questionnaire and sent it to the schools whose curriculum was analyzed in order to get an overview of how Computer Science and its teaching looks like after the revision in primary schools. Lastly, an activity was created that can help pupils develop their algorithmic thinking and at the same time show them that Informatics does not have to be just sitting in front of a computer. | en |
dc.subject.translated | educational framework programme | en |
dc.subject.translated | school educational programme | en |
dc.subject.translated | development of algorithmic thinking | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BAJER_BP_FINALV2.pdf | Plný text práce | 1,2 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG-MocP-272182.pdf | Posudek vedoucího práce | 62,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekOponentaSTAG-FadrhoncJ-265966.pdf | Posudek oponenta práce | 57,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Bajer.pdf | Průběh obhajoby práce | 245,03 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57161
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.