Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorRůžičková Veronika, Mgr. et Mgr. Ing. Ph.D. et Ph.D.
dc.contributor.authorČermák, Stanislav
dc.contributor.refereeBezděk Jiří, Prof. Mgr. MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:04Z-
dc.date.available2023-5-20
dc.date.available2024-07-12T09:14:04Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-5-13
dc.identifier94835
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57184-
dc.description.abstractTato bakalářská práce zkoumá význam a implementaci exkurzí v rámci výuky hudební nauky na základní umělecké škole. Autor, učitel hudební nauky s bohatou pedagogickou praxí, prezentuje své zkušenosti a praktické aplikace exkurzí v rámci výuky. Práce se zaměřuje na využití exkurzí jako efektivního vzdělávacího nástroje, který podporuje hlubší pochopení učiva hudební nauky. Skrze analýzu kurikulárních dokumentů a vlastní praktické zkušenosti autor argumentuje pro význam exkurzí ve výuce hudební nauky. Důraz je kladen na reflexi a zpětnou vazbu z exkurzí, jakožto klíčové prvky v pedagogickém procesu.cs
dc.format51 s. (73 266 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectexkurzecs
dc.subjectzákladní umělecké školacs
dc.subjectkurikulumcs
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjecthudební naukacs
dc.subjectdějiny hudbycs
dc.subjecthudební nástrojecs
dc.subjectdivadlocs
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectžákcs
dc.titleVýuka hudební nauky na základní umělecké škole s využitím exkurzícs
dc.title.alternativeMusic theory at a primary music school with the use of excursionsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programHudba se zaměřením na vzdělávání
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis explores the significance and implementation of field trips within the teaching of music theory at an art school. The author, a music theory teacher with extensive pedagogical experience, presents his insights and practical applications of field trips within the curriculum. The study focuses on utilizing field trips as an effective educational tool that enhances students' understanding of the music education. Through the analysis of curriculum documents and personal teaching experiences, the author argues for the importance of field trips in music education. Emphasis is placed on the reflection and feedback from field trips as key elements in the pedagogical process.en
dc.subject.translatedfield tripen
dc.subject.translatedart schoolen
dc.subject.translatedcurriculumen
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatedmusic theoryen
dc.subject.translatedhistory of musicen
dc.subject.translatedmusical instrumentsen
dc.subject.translatedtheatreen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedstudenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_cermak_final.pdfPlný text práce2,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cermak_BP_vedouci_Ru_2024.pdfPosudek vedoucího práce327,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cermak_BP_oponent_Be_2024.pdfPosudek oponenta práce122,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cermak.pdfPrůběh obhajoby práce129,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57184

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.