Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMandysová Daniela, Doc. PaedDr.
dc.contributor.authorHofmanová, Michaela
dc.contributor.refereeKodejška Miloš, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:14:05Z-
dc.date.available2023-5-20
dc.date.available2024-07-12T09:14:05Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-5-13
dc.identifier94890
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/57185-
dc.description.abstractTato bakalářská práce si klade za cíl vytvořit vlastní soubor pěveckých a hudebně pohybových činností pro předškolní děti. Teoretická část práce popisuje propojení hudby s člověkem od narození až do dospělosti, předpoklady pro práci pedagoga hudební výchovy v mateřské škole a charakteristiku vybraných kapitol v Rámcově vzdělávacím programu předškolního vzdělávání se zaměřením na hudební výchovu. Dále se teoretická část zabývá konkretizací pěvecké a hudebně pohybové výchovy v mateřské škole. Praktická část obsahuje metodické listy zaměřené na integraci pěveckých a hudebně pohybových činností v mateřské škole. Tento metodický materiál může být inspirací jak budoucím, tak i stávajícím učitelkám při výuce dětí předškolního věku.cs
dc.format51 s., VIII s. (63 713 znaků).
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectděti předškolního věkucs
dc.subjecthudbacs
dc.subjecthudební výchovacs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpedagogikacs
dc.subjectpohybcs
dc.subjecttaneccs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectzpěv.cs
dc.titleMožnosti rozvoje pěveckých a hudebně pohybových činností v mateřské školecs
dc.title.alternativeThe possibilities for the development of singing and musical activities in preschool educationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis aims to create its own set of singing and musical movement activities for preschool children. The theoretical part of the thesis describes the connection of music with the human being from birth to adulthood, the prerequisites for the work of a music teacher in kindergarten and the characteristics of selected chapters in the Framework Educational Program of Preschool Education with a focus on music education. Furthermore, the theoretical part deals with the concretization of singing and music and movement education in kindergarten. The practical part contains methodological sheets focused on the integration of singing and music and movement activities in kindergarten. This methodological material can be an inspiration for both future and current teachers when teaching preschool children.en
dc.subject.translatedpreschool childrenen
dc.subject.translatedmusicen
dc.subject.translatedmusic educationen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedpedagogyen
dc.subject.translatedmoveen
dc.subject.translateddanceen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedsinging.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hofmanova_Michaela_Bakalarska_prace.pdfPlný text práce4,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
HOFMANOVA M_BP_vedouci_Ma_2024.pdfPosudek vedoucího práce174,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hofmanova_BP_oponent_Ko_2024.pdfPosudek oponenta práce168,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hofmanova.pdfPrůběh obhajoby práce425,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/57185

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.