Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Koželuhová Eva, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Vetráková, Zuzana | |
dc.contributor.referee | Podpera Milan, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-11 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:14:43Z | - |
dc.date.available | 2023-6-9 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:14:43Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-29 | |
dc.identifier | 97230 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/57271 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá přechodovým objektem v praxi mateřských škol. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části jsou s oporou odborné literatury objasněna teoretická východiska z oblasti vývojové psychologie a předškolní pedagogiky. Hlavním výzkumným cílem práce je zjistit, jak jsou v každodenní praxi mateřských škol realizovány principy osobnostně orientovaného pojetí vzdělávání v kontextu respektování potřeby přechodového objektu u dětí předškolního věku. Výsledkem praktické části je analýza dat z dotazníkového šetření, jehož souborem jsou učitelé mateřských škol Plzeňského kraje. Dotazník byl šířen i vyplňován v online prostoru. | cs |
dc.format | 63 s. (93 584 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | přechodový objekt | cs |
dc.subject | osobnostně orientované pojetí | cs |
dc.subject | předškolní období | cs |
dc.title | Přechodový objekt v praxi mateřských škol | cs |
dc.title.alternative | A transitional object in the practice of kindergartens | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro mateřské školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis examines the transitional object in the practice of preschools. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part elucidates theoretical foundations from the fields of developmental psychology and preschool education, drawing on relevant literature. The main research objective of the thesis is to investigate how the principles of person-centered education are implemented in the everyday practice of preschools, within the context of respecting the need for transitional objects among preschool-aged children. The practical part presents an analysis of data collected through a questionnaire survey administered to preschool teachers in the Plzeň Region. The questionnaire was distributed and completed online. | en |
dc.subject.translated | transitional object | en |
dc.subject.translated | person-centered approach | en |
dc.subject.translated | preschool period | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarsa_prace_vetrakova_zuzana.pdf | Plný text práce | 1,91 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
vskp_posudek_Vetrakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 64,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta BP_Vetrakova.pdf | Posudek oponenta práce | 261,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vetrakova Z..pdf | Průběh obhajoby práce | 36,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/57271
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.