Title: Sbírka úloh pro výuku MS Excel a její vizualizace
Other Titles: Collection of tasks for learning MS Excel and its visualization
Authors: Kuthan, Martin
Advisor: Vrbík, Václav
Issue Date: 2012
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/5772
Keywords: Excel 2007;e-kurz;sbírka úloh
Keywords in different language: Excel 2007;e-course;collection of tasks
Abstract: Zadáním této bakalářské práce je vytvoření výukového materiálu pro distanční výuku Microsoft Excelu 2007, zejména pak vytvoření sbírky úloh, na kterých se studenti naučí pracovat s tímto programem. Kurz má zároveň představit studentům k čemu se tento program používá, a naučit studenty s tímto programem lépe pracovat. Microsoft Excel 2007 je výkonný tabulkový procesor, který se už dávno nespecializuje pouze na tabulky.
Abstract in different language: The purpose of this bachelor thesis is to design a distance educational course aimed at beginners and pre-intermediate students. It contains educational materials in the form of tasks for Microsoft Excel 2007. Through the sufficient materials, students are supposed to acquire computer skills necessary for their work with Microsoft Excel 2007. It also provides them with wider understanding of it´s possible use. The course is designed for beginners and pre-intermediate students, and is developed in the form of e-book, that can be found attached to this thesis.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP.pdfPlný text práce3,04 MBAdobe PDFView/Open
Kuthan - pdf.-ved..pdfPosudek vedoucího práce105,5 kBAdobe PDFView/Open
Kuthan - opon..pdfPosudek oponenta práce92,35 kBAdobe PDFView/Open
Kuthan - prot..pdfPrůběh obhajoby práce35,22 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/5772

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.