Název: Layered relief textures
Autoři: Parilov, Sergey
Stuerzlinger, Wolfgang
Citace zdrojového dokumentu: Journal of WSCG. 2002, vol. 10, no. 1-2, p. 357-364.
Datum vydání: 2002
Nakladatel: UNION Agency
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://wscg.zcu.cz/wscg2002/Papers_2002/F87.pdf
http://hdl.handle.net/11025/6000
ISSN: 1213-6972 (print)
1213-6980 (CD-ROM)
1213-6964 (online)
Klíčová slova: vykreslování;reliéfní textury;vrstvené hloubkové obrázky
Klíčová slova v dalším jazyce: rendering;relief textures;layered depth images
Abstrakt: In this paper we present an Image-Based Rendering method for post-warping LDI's in real-time on existing systems. The algorithm performs accurate splatting at low computational costs, reduces memory-access bottlenecks, enables us to trade-off the quality for the speed, and is simple to implement.
Práva: © UNION Agency
Vyskytuje se v kolekcích:Volume 10, number 1-2 (2002)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
F87.pdfPlný text590,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/6000

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.