Název: | Mesh simplification based on shading chracteristics |
Autoři: | Zhang, Hui Shu, Huazhong Luo, Limin |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG ’2003: Short papers: The 11-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2003, 3.-7, p. 141-148. |
Datum vydání: | 2003 |
Nakladatel: | UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://wscg.zcu.cz/wscg2003/Papers_2003/D79.pdf http://hdl.handle.net/11025/6175 |
ISBN: | 80-903100-1-X |
Klíčová slova: | simplifikace mřížky;mnohostěnné modely;vědecká vizualizace;virtuální realita |
Klíčová slova v dalším jazyce: | mesh simplification;polyhedral models;scientific visualization;virtual reality |
Abstrakt: | Mesh simplification is a key research area in scientific visualization and virtual reality. The paper presents a new method of polyhedral model simplification based on vision characteristic and edge collapse. This method determines model's vision characteristic by computing the maximum product of angle between normal of vertex and adjacent triangles with area of these triangles. It can achieve a high decimation rate, while keeping the details of vision. This algorithm can also be extended to triangle decimation criterion easily. |
Práva: | © UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG '2003: Short papers |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
D79.pdf | Plný text | 342,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/6175
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.