Název: | Simulating desert scenery |
Autoři: | Beneš, Bedřich Roa, Toney |
Citace zdrojového dokumentu: | WSCG '2004: Short Communications: the 12-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2004, 2.-6. February 2004 Plzeň, p. 17-22. |
Datum vydání: | 2004 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | konferenční příspěvek conferenceObject |
URI: | http://wscg.zcu.cz/wscg2004/Papers_2004_Short/C79.pdf http://hdl.handle.net/11025/6180 |
ISBN: | 80-903100-5-2 |
Klíčová slova: | pouštní scenérie;vizuální simulace;eroze;procedurální modelování;pravidelné výškové pole |
Klíčová slova v dalším jazyce: | desert scenery;visual simulation;erosion;procedural modeling;regular height field |
Abstrakt: | An algorithm for simulating wind-ripples and moving sand is extended by the detection of fixed objects. This permits us simulation and animation of sand interacting with objects like houses, highways, cactuses, etc. Sand is accumulated on the windward side of an obstacle and the sand relocation and wind-ripples formation is diminished on the leeward side. The wind shadow depends on the object’s geometry and the wind speed and direction. Sand tongues are formed as the result of the sand motion. |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | WSCG '2004: Short Communications |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
C79.pdf | Plný text | 210,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/6180
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.