Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikace ZČU / UWB Publications
Sborníky ZČU / UWB Proceedings
WSCG: Full Papers
WSCG '2000: Conference proceeding
WSCG '2001: Conference proceedings
WSCG '2005: Full Papers
WSCG '2006: Full Papers Proceedings
WSCG '2007: Full Papers Proceedings
WSCG '2008: Full Papers
WSCG '2009: Full Papers Proceedings
WSCG '2011: Full Papers Proceedings
WSCG 2010: Full Papers Proceedings
WSCG 2013: Full Papers Proceedings
WSCG 2014: Full Papers Proceedings
WSCG 2015: Full Papers Proceedings
WSCG 2016: Full Papers Proceedings
WSCG 2017: Full Papers Proceedings
WSCG 2018: Full Papers Proceedings
WSCG 2019: Full Papers Proceedings
WSCG 2020: Full Papers Proceedings
WSCG 2021: Full Papers Proceedings
WSCG 2022: Full Papers Proceedings
WSCG 2023: Full Papers Proceedings
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 11-20 z 29.
předchozí
1
2
3
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2014
Scalable rendering for very large meshes
Chajdas, Matthäus G.
;
Reitinger, Matthias
;
Westermann, Rüdiger
2009
Geometric Diversity for Crowds on the GPU
Lister, W.
;
Laycock, R. G.
;
Day, A. M.
2006
Video-Based Rendering Of Traffic Sequences
Vanaken, Cedric
;
Mertens, Tom
;
Bekaert, Philippe
2007
Octree-based view-dependent triangle meshes
Fairén, Marta
;
Trueba, Ramón
2007
Accelerating and enhancing rendering of realistic ocean scenes
Darles, E.
;
Crespin, B.
;
Ghazanfarpour, D.
2006
Comics-Like Motion Depiction from Stereo
Marković, Danijela
;
Gelautz, Margrit
2013
Interactive Grass Rendering Using Real-Time Tessellation
Jahrmann, Klemens
;
Wimmer, Michael
2005
Anisotropic Sampling for Differential Point Rendering of Implicit Surfaces
Levet, Florian
;
Hadim, Julien
;
Reuter, Patrick
;
Schlick, Christophe
2006
Load Balancing on Cluster-Based Multi Projector Display Systems
Roth, Marcus
;
Riess, Patrick
;
Reiners, Dirk
2014
Analytic Isosurface Rendering and Maximum Intensity Projection on the GPU
Józsa, Peter
;
Tóth, Márton József
;
Csébfalvi, Balázs
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
2
Bekaert, Philippe
2
El-Sana, Jihad
2
Livny, Yotam
1
Ahrenberg, Lukáš
.
další >
Předmět
29
rendering
6
level of detail
6
míra detailu
5
grafické procesory
.
další >
Datum vydání
5
2010 - 2014
24
2000 - 2009