Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikace ZČU / UWB Publications
Sborníky ZČU / UWB Proceedings
WSCG: Full Papers
WSCG '2000: Conference proceeding
WSCG '2001: Conference proceedings
WSCG '2005: Full Papers
WSCG '2006: Full Papers Proceedings
WSCG '2007: Full Papers Proceedings
WSCG '2008: Full Papers
WSCG '2009: Full Papers Proceedings
WSCG '2011: Full Papers Proceedings
WSCG 2010: Full Papers Proceedings
WSCG 2013: Full Papers Proceedings
WSCG 2014: Full Papers Proceedings
WSCG 2015: Full Papers Proceedings
WSCG 2016: Full Papers Proceedings
WSCG 2017: Full Papers Proceedings
WSCG 2018: Full Papers Proceedings
WSCG 2019: Full Papers Proceedings
WSCG 2020: Full Papers Proceedings
WSCG 2021: Full Papers Proceedings
WSCG 2022: Full Papers Proceedings
WSCG 2023: Full Papers Proceedings
WSCG 2024: Full Papers Proceedings
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 1-10 z 19.
předchozí
1
2
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2001
Towards Mechanical Level of Detail for Knitwear Simulation
Nocent, Olivier
;
Nourrit, Jean-Michel
;
Remion, Yannick
2000
Visualizing Unsteady Flows by Adaptive Streaklines
Sanna, A.
;
Montrucchio, B.
;
Arina, R.
2006
Out of Core continuous LoD-Hierarchies for Large Triangle Meshes
Birkholz, Hermann
2007
Memory-Efficient Sliding Window Progressive Meshes
Turchyn, Pavlo
2001
Variable Resolution Level-of-Detail of Multiresolution Ordered Meshes
Ribelles, J.
;
López, A.
;
Belmonte, O.
;
Remolar, I.
;
Chover, M.
2014
A Multi-threaded Multi-context GPU Methodology for Real-time Terrain Rendering
Yusuf, Mohammad A.
;
Mostafa, Mostafa G. M.
;
Elarif, Taha I.
2014
Scalable rendering for very large meshes
Chajdas, Matthäus G.
;
Reitinger, Matthias
;
Westermann, Rüdiger
2007
Viewpoint Entropy-Driven Simplification
Castelló, P.
;
Sbert, M.
;
Chover, M.
;
Feixas, M.
2007
Octree-based view-dependent triangle meshes
Fairén, Marta
;
Trueba, Ramón
2009
Adaptive Streaming and Rendering of Large Terrains: A Generic Solution
Lerbour, Raphaël
;
Marvie, Jean-Eudes
;
Gautron, Pascal
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
3
Chover, M.
2
El-Sana, Jihad
2
Gautron, Pascal
2
Lerbour, Raphaël
.
další >
Předmět
6
rendering
6
vykreslování
4
graphic processing units
3
grafické procesory
.
další >
Datum vydání
3
2010 - 2014
16
2000 - 2009