Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slavík, Jan | |
dc.contributor.author | Hinnerová, Petra | |
dc.contributor.referee | Lukavský, Jindřich | |
dc.date.accepted | 2013-08-26 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:29:19Z | - |
dc.date.available | 2010-06-03 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:29:19Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-07-12 | |
dc.identifier | 43932 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/7320 | |
dc.description.abstract | Cílem této diplomové práce je přinést poznatky o současném pojetí výuky výtvarné výchovy. Výzkumu se zúčastnily tři učitelky výtvarné výchovy na víceletých gymnáziích v Plzni s různou délkou praxe. Výzkum využívá kvalitativní metodologii inspirovanou metodou zakotvené teorie. Získané poznatky jsou interpretovány a doloženy doslovnými citacemi dotazovaných učitelek. Data jsou stavěna do kontextu známých teorií a jsou také využita k nalézání souvislostí s některými dalšími významnými výzkumy realizovanými v posledních letech na podobné téma. Práce tak obohacuje teoreticko-vědecký kontext výtvarné výchovy a podporuje její důležitost na poli vzdělávání. | cs |
dc.format | 157 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=43932 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | učitelovo pojetí výuky | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.title | Učitelovo pojetí výuky výtvarné výchovy (pro základní vzdělávání) | cs |
dc.title.alternative | Teachers Beliefs in Art Education (for Basic Education) | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra výtvarné kultury | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The main goal of this thesis is to acquire knowledge of current teachers beliefs in art education. Three teachers of art with a different length of work experience took part in this research. Qualitative research method inspired by Grounded theory has been used in this thesis. Obtained information are interpreted and exemplified by the literal quotations of the interviewed teachers. Interviews were inspired by a teachers beliefs theory. Obtained facts from the interviews were compared with some other related significant works realised in the recent years and from the facts were derived new relations. This thesis enriches the theoretical and scientific context of the art education and increases its significance in the field of education. | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | teachers belief | en |
dc.subject.translated | art education | en |
dc.subject.translated | education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_UPV_Hinnerova_2013.pdf | Plný text práce | 1,73 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hinnerova-Scan-vedouci-Slavik-2013.PDF | Posudek vedoucího práce | 1,78 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hinnerova-Scan-oponent-Lukavsky-2013.PDF | Posudek oponenta práce | 2,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh obhajoby - Hinnerova Petra_2013.PDF | Průběh obhajoby práce | 2 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/7320
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.