Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikační činnost / Publications
Fakulta ekonomická / Faculty of Economy
Katedra ekonomie a kvantitativních metod / Department of Economics and Quantitative Methods
Katedra financí a účetnictvi / Department of Finance and Accounting
Katedra geografie / Department of Geography
Katedra managementu, inovací a projektů / Department of Management, Innovation and Projects
Katedra marketingu, obchodu a služeb / Department of Marketing, Trade and Services
Katedra podnikové ekonomiky a managementu / Department of Bussiness Administration and Management
Publikace FEK / Publications of FEK
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 331-340 z 367.
předchozí
1
...
31
32
33
34
35
36
37
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2023
Visitor flow analysis in a tourism destination using a small data approach: a case study of the Košice region
Randuška, David
2023
Využívání emocí v marketingových aktivitách organizací destinačního managementu
Suchárová, Veronika
;
Prášilová, Adéla
;
Vanková, Šárka
;
Králiková, Andrea
;
Kubát, Patrik
2023
Specifics of the communication mix applied on the Czech and German market by the selected company
Dědková, Jaroslava
;
Ungerman, Otakar
2023
The laboratory dimension in cross-border development: insights from the Czech-German border region
Bertram, Dominik
;
Chilla, Tobias
;
Hippe, Stafan
2023
Personnel marketing strategy: A source of competitive advantage in the labour market
Myslivcová, Světlana
2023
The factors influencing open innovation adoption
Vacík, Emil
;
Špaček, Miroslav
2023
Poutní turismus jako příležitost pro udržitelné cestování – souhrnná přehledová stať
Říkovský, Josef
2023
Effectiveness of DMO websites as an essential marketing tool
Tejklová, Kristýna
;
Vašková, Tereza
2023
Extended model of mobile shopping acceptance: An empirical study of consumer behaviour
Stefko, Robert
;
Gavurova, Beata
;
Olearov, Maria
;
Bacik, Radovan
;
Nebesky, Lubomir
2023
The role of crisis management in organisations functioning in COVID-19 pandemic conditions
Bienkowska, Agnieszka
;
Tworek, Katarzyna
;
Zablocka-Kluczka, Anna
;
Zimmer, Joanna
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
15
Hejduková, Pavlína
13
Eger, Ludvík
10
Kopp, Jan
10
Kureková, Lucie
.
další >
Předmět
13
COVID-19
10
Czech Republic
8
digitalizace
8
inovace
.
další >
Typ dokumentu
367
článek
Datum vydání
72
2023
85
2022
92
2021
118
2020
.
další >