Prohlížení dle Předmět e-shop

Přejít na: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
nebo zadejte několik prvních písmen:  
Zobrazují se výsledky 1 až 20 z 40  další >
Datum vydáníNázevAutor
2019Comparison of consumer behaviour of Czech and Finnish students in retail: information search, use of technology, influence of advertisingKdýrová, Adéla; Tlučhoř, Jan
2022Elektronické obchodování B2C v České republiceBambousková, Nela
2023Elektronické obchodování B2C v České republiceRendlová, Lucie
2017Elektronické obchodování na trhu B2C v České republiceBílek, René
2017Elektronické obchodování na trhu B2C v České republiceBílek, René
2017Elektronický obchod B2C v České republiceŠebestová, Štěpánka
2016Elektronický obchod na trhu B2C v České republiceŠik, Ondřej
2010The fundamentals of prosperous e-shop in connection to search engine optimizationSuchánek, Petr
2013Hodnocení vybraných e-shopů v České republiceHurt, Tomáš
2022Intergenerational analysis of consumer attitudes on the ecological dental supplies marketStromská, Kristýna; Prešnajderová, Tereza
2015Internetový obchod v ČRBárta, Ondřej
2016Komparace vybrané skupiny e-shopů oční kamerou (eyetracking)Vlková, Daniela
2018Koordinovaný vizuální styl organizace + webFugger, Andreas
2017Marketingová komunikace internetových obchodů z pohledu spotřebiteleVlach, Jan
2017Marketingová komunikace vybraných internetových obchodůMartincová, Kateřina
2017Marketingová komunikace vybraných internetových obchodůKroupová, Alena
2020Marketingová komunikace vybraných internetových obchodůGontkovič, Petr
2017Marketingová komunikace vybraných internetových obchodů Štembera, Marek
2021Marketingová komunikace vybraných obchodůŠilhavá, Denisa
2022Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejemBešta, Tomáš