Název: Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice
Další názvy: B2C e-commerce in Czech Republic
Autoři: Bílek, René
Vedoucí práce/školitel: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Oponent: Prantl David, Ing.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/29047
Klíčová slova: e-commerce;b2c;obuv;internet;e-shop
Klíčová slova v dalším jazyce: e-commerce;b2c;shoes;the internet;e-shop
Abstrakt: Bakalářská práce se zaobírá analýzou e-shopů, které nabízejí obuv na trhu B2C v České republice. Úvod práce je věnován definici důležitých pojmů a kategorizaci elektronického obchodování. Dále se autor zaměřil na faktory, které ovlivňují elektronické obchodování. Zde autor zkoumá jak výhody, tak nevýhody elektronického obchodování. Další část je věnována vývoji elektronického obchodování, a to jak celosvětově, tak konkrétně na českém trhu. V poslední části teoretickém oddílu práce se autor věnuje způsobu hodnocení webových stránek. V druhé části celé práce je prováděna analýza konkrétních subjektů. Nejprve jsou uvedeny kritéria, v kterých budou všechny e-shopy zkoumány, a následně je provedena analýza. Mezi zkoumaná kritéria jsou vybrány např. SEO analýza, vzhled internetových stránek, práce se sociálními sítěmi a médii nebo komunikace se zákazníkem. Vyhodnocení analýzy je provedeno v závěru práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis is focused on the analysis of shoes e-commerce in the Czech Republic on the B2C market. In the first part of the thesis the autor defines key words in the problematics of e-commerce and explains distribution between the subjects in e-commerce. The next part is focused on factors, which influence e-commerce. After that the autor apprises us with development of e-commerce over the world and especially in the Czech Republic. The last part of theoretical section of the thesis focuses on evaluation of e-shops. In the next section of the bachelor thesis there are analysed specific subjects. Firstly there are stated criterias in which there are all of the analysed subjects compared and after that the analysis is done. Among the investigated criterias are for example SEO analysis, design of e-shops, working with social media or communication with a customer. The results of the analysis are in the end of the bachelor thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Bilek.pdfPlný text práce567,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilek_v.pdfPosudek vedoucího práce799,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilek_o.pdfPosudek oponenta práce880,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilek_p.pdfPrůběh obhajoby práce243,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29047

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.