Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hurtová, Danuše | |
dc.contributor.author | Hnátková, Tereza | |
dc.date.accepted | 2013-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T13:03:31Z | |
dc.date.available | 2012-12-11 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T13:03:31Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-04-25 | |
dc.identifier | 49273 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/10548 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce rozebírá a popisuje hlavní problémy a překážky v začlenění metody CLILu do hodin výuky Zeměpisu na druhém stupni základní školy v České republice.První část představuje metodiku hodin CLILu v teoretické rovině. Snažím se o vysvětlení užití obou jazyků, mateřského a cizího, během hodin CLILu.Dále představuji návrhy na řešení problematiky hodnocení, které je u této metody náročné a mnohdy kontroverzní téma.Cílem praktické části byl experiment, snaha zjistit, zda je možné při využití metody CLILu obsáhnout daná témata v plném rozsahu určeném školním vzdělávacím programem. Na závěr svého experimentu žáci vyplnili dotazník, na základě něhož jsem zjišťovala jejich postřehy a dojmy ze změny vyučovací metody. | cs |
dc.format | 87 s. (98 946 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49273 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | CLIL | cs |
dc.subject | výuka cizího jazyka | cs |
dc.subject | hodnocení výuky | cs |
dc.subject | výuka zeměpisu | cs |
dc.subject | kompetence CLIL učitele | cs |
dc.subject | kognitivní cíle | cs |
dc.title | Hlavní překážky v začleňování metody CLIL do výuky na II. stupni základních škol v České republice | cs |
dc.title.alternative | The main difficulties in applying CLIL method on teaching in upper elementary school in the Czech Republic | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra anglického jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This work deals with the main obstacles in applying and using Content and Language Integrated Learning method (CLIL) throughout the practice of teaching and learning in upper elementary school in the Czech Republic. The first part introduces CLIL methodology. The implications of CLIL are pictured from the learner´s as well as teacher´s perspective. Assessment strategies are introduced. In practical part I tried to validate feasibilty of applying CLIL and covering the given amount of Geography curriculum stated by the school educational program. The second part of experiment is to find out, through questionnaire, about pupil´s perception about CLIL. | en |
dc.subject.translated | CLIL | en |
dc.subject.translated | foreign language teaching | en |
dc.subject.translated | assessment | en |
dc.subject.translated | geography teaching | en |
dc.subject.translated | competences of CLIL teachers | en |
dc.subject.translated | thinking skills | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
T.Hnatkova DIPLOM.PRACE_CLIL_final.pdf | Plný text práce | 2,96 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hnatkova V.pdf | Posudek vedoucího práce | 147,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hnatkova O.pdf | Posudek oponenta práce | 92,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hnatkova P.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,23 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10548
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.