Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorStaňková, Jana
dc.date.accepted2013-05-28
dc.date.accessioned2014-02-06T13:03:36Z
dc.date.available2011-11-29cs
dc.date.available2014-02-06T13:03:36Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-25
dc.identifier49276
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10551
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou využití zjednodušené četby se žáky ve věku od 11 do 15 let. Práce je rozdělena do dvou částí ? teoretické a praktické. V první části jsou uvedeny teoretické poznatky o čtení a výuce čtení obecně. Dále je práce zaměřena na extenzivní čtení a na využití zjednodušené četby ve výuce anglického jazyka. Diplomová práce také nabízí praktické rady pro začlenění zjednodušené četby do jazykové výuky. Cílem praktické části je nalezení odpovědi na výzkumnou otázku, zda využití zjednodušené četby v hodinách angličtiny má vliv na zájem o další čtení v tomto jazyce. K tomu slouží dotazníkové šetření a experiment. Výsledky výzkumu potvrzují, že využití zjednodušené četby má pozitivní vliv na zájem žáků o další čtení. Výsledky výzkumu jsou dále v práci podrobněji prezentovány. V poslední části práce jsou představeny závěry vyplývající z výzkumné části.cs
dc.format72 s. (105 965 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčtenícs
dc.subjectextenzivní čtenícs
dc.subjectčtení v cizím jazycecs
dc.subjectzjednodušená četbacs
dc.subjectzájem o čtenícs
dc.titleVyužití zjednodušené četby se žáky druhého stupně ZŠcs
dc.title.alternativeUsing Readers with Lower Secondary School Learnersen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with using graded Readers with learners aged from 11 to 15 years. The thesis is divided into two parts ? practical and theoretical (research). In the first part, theoretical information about reading and teaching of reading is provided. Then, the thesis focuses on extensive reading and the use of graded Readers in English language teaching. It also offers practical tips for integrating graded Readers into the teaching programme. The practical part of the thesis consists in a research. The research seeks to determine whether using graded Readers in English lessons has an impact on learners´ interest in further extensive reading. For that, two research tools, a questionnaire and an experiment, are used. The results of the research show that graded Readers have a positive impact on learners´ interest in further extensive reading. The results illustrated by graphs are presented in the theoretical part. Finally, implications for teaching resulting from the research are discussed.en
dc.title.otherVyužití zjednodušené četby se žáky druhého stupně ZŠcs
dc.subject.translatedreadingen
dc.subject.translatedextensive readingen
dc.subject.translatedreading in foreign languageen
dc.subject.translatedgraded readersen
dc.subject.translatedinterest in readingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Stankova_Jana.pdfPlný text práce11,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stankova V.pdfPosudek vedoucího práce121,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stankova O.pdfPosudek oponenta práce90,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stankova P.pdfPrůběh obhajoby práce36,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10551

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.