Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrbůšková, Věra
dc.contributor.authorŠtěrbová, Kateřina
dc.date.accepted2014-05-26
dc.date.accessioned2015-03-25T09:30:44Z
dc.date.available2012-12-03cs
dc.date.available2015-03-25T09:30:44Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-11
dc.identifier54722
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12969
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá interaktivním vyučováním ve výuce německého jazyka. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část obsahuje stručný popis o tom, co je výuka, jací jsou aktéři výuky a vztahy mezi nimi. V této části se čtenář dozví i o tom, co znamená výuka cizího jazyka, jaké jsou její metody, co je interaktivní vyučování a jaké jsou jeho formy. Praktická část se zabývá pedagogickým výzkumem pomocí dotazníkové metody. Touto metodou byl proveden výzkum za účelem zjištění přítomnosti interaktivního vyučování ve výuce německého jazyka na druhém stupni základních škol.cs
dc.format83 s. (122 270 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýukacs
dc.subjectaktéři výukycs
dc.subjectvýuka cizího jazykacs
dc.subjectmetodacs
dc.subjectinteraktivní vyučovánícs
dc.subjectformacs
dc.subjectinteraktivní tabulecs
dc.titleInteraktivní vyučování ve výuce německého jazykacs
dc.title.alternativeInteractive teaching in German lessonsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis dicusses interactive teaching in German lesson. It's divided into two parts. The first ist the theoretical part, which contains a short description about it, what the teaching means, which participants are there and which is the relationship between them. In this part gains reader information about teaching of foreign language too, which are its methods, what's the interactive teaching and which are its forms. The practical part describes the pedagogical research and it's directed on the questionnaire method. By this method was carried a research to find out the present of interactive teaching in German lesson on the second grade of Primary schools.en
dc.subject.translatedteachingen
dc.subject.translatedparticipants of teachingen
dc.subject.translatedteaching of foreign languageen
dc.subject.translatedmethoden
dc.subject.translatedinteractive teachingen
dc.subject.translatedformen
dc.subject.translatedinteractive tableen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace-PDF.pdfPlný text práce1,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sterbova_vp.pdfPosudek vedoucího práce280,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sterbova_op.pdfPosudek oponenta práce431,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sterbova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce139,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12969

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.