Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJiřincová, Milena
dc.contributor.authorKulišanová, Kateřina
dc.contributor.refereeZahradníčková, Lenka
dc.date.accepted2014-06-03
dc.date.accessioned2015-03-25T09:34:39Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:34:39Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57658
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13372
dc.description.abstractTato bakalářská práce popisuje problematiku marketingu. Konkrétně je zaměřena na analýzu prodejních aktivit podniku ELKO, velkoobchod s nápoji ČR. V teoretické části je definovaný prodej zaměřený na jednotlivé části marketingového mixu. V další části je rozebrán komunikační mix, a to především podpora prodeje. Ostatní části komunikačního mixu jsou jen obecně zmíněny. V závěru teoretické části je vysvětlen podnik a jeho okolí z hlediska makroprostředí i mezoprostředí. Praktická část se věnuje představení společnosti a sortimentu, který nabízí. Dále je rozebrán marketingový mix na zvoleném podniku. V poslední části se analyzují činnosti podniku na základě Porterova modelu a SWOT analýzy. V závěru práce se popisuje zhodnocení aktivit podniku a návrhy pro její zlepšení.cs
dc.format55 s. (82 534 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectProdejcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectokolí podnikucs
dc.subjectPorterův modelcs
dc.subjectSWOT analýza.cs
dc.titleAnalýza prodejních aktivit podnikucs
dc.title.alternativeAnalysis of the sales activities of the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis describes the issue of marketing. The goal of the submitted thesis is to analyze the sales activities of the company Elko, which is a drink warehouse in the Czech Republic. The theoretical part is concentrated on the definition of sales which is focused on particular parts of marketing mix. Next part analyzes communication mix, especially sales support. The other parts of communication mix are mentioned only in general. In conclusion of the theoretical part, a company and its surroundings are explained in terms of macroenviroment and mezoprostředí. The practical part introduces the company and the goods, which it offers. The company marketing mix is definied next. The final part analyzes company activities in view of Porter's Model and SWOT analysis. In conclusion of the practical part, there is an evaluation of the company activities and some suggestions for its improvement.en
dc.subject.translatedSalesen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedsales supporten
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedthe company surroundingsen
dc.subject.translatedPorter´s modelen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kulisanova, Katerina.pdfPlný text práce1,1 MBAdobe PDFView/Open
BP_kulisanova_VP.pdfPosudek vedoucího práce853,28 kBAdobe PDFView/Open
BP_kulisanova_OP.pdfPosudek oponenta práce673,41 kBAdobe PDFView/Open
kulisanova.PDFPrůběh obhajoby práce705,45 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/13372

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.