Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPavlák, Miroslav
dc.contributor.authorFedošová, Lenka
dc.contributor.refereeVacíková, Jana
dc.date.accepted2014-06-06
dc.date.accessioned2015-03-25T09:34:50Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:34:50Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier59183
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13404
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na vzdělávací procesy ve společnosti Československá obchodní banka a.s. Cílem práce je popsat a zhodnotit vzdělávací procesy v organizaci a v případě zjištění nedostatků stávajícího vzdělávacího systému, navrhnout opatření, která povedou k jeho zlepšení. První část práce je teoretická a vysvětluje základní pojmy a teorii souvisejí s tématem práce pomocí odborné literatury. V praktické části je obecně popsána struktura podnikového vzdělávání v České republice. Dále se práce věnuje vybranému podniku, jeho charakteristice, popisu vzdělávacích programů, rozvoji a kariérnímu plánování zaměstnanců. Ke zhodnocení vzdělávacích procesů v podniku bylo použito dotazníkové šetření, prostřednictvím kterého byly zjišťovány subjektivní názory vybraných zaměstnanců na vzdělávání v rámci organizace. Byla zpracována SWOT analýza, která analyzovala silné a slabé stránky v oblasti vzdělávání zaměstnanců. V závěru práce jsou navržena opatření pro překonání zjištěných slabých stránek vzdělávacích procesů.cs
dc.format67 s. (101 590 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=59183-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpodnikové vzdělávánícs
dc.subjectvzdělávací procescs
dc.subjectvzdělávací programcs
dc.subjectrozvoj zaměstnancůcs
dc.titleVzdělávací procesy v podnikucs
dc.title.alternativeWorkplace Learning Processesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy thesis concentrates on learning processes within Československá obchodní banka corporation. The goal of the work is to describe and evaluate learning processes in the organization and suggest action whenever a failure of the current education system is uncovered. The first part of the thesis is theoretical and explains the key words and theory related to the theme of the work using specialized publications. The general structure of workplace education in the Czech Republic is described in the empiric part of the thesis. In addition, the work deals with a selected plant, its characteristic, education program descriptions, employee development and career planning. To evaluate the education processes in the plant the questionnaire was used, which enable to gain subjective opinions of selected employees. SWOT analysis was worked to analyse strengths and weaknesses in area of workplace learning Some actions are suggested to overcome some discovered weaknesses in workplace learning in conclusion of the thesis.en
dc.subject.translatedworkplace educationen
dc.subject.translatededucational processen
dc.subject.translatededucational programen
dc.subject.translatedemployee developmenten
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace_Fedosova_2014.pdfPlný text práce2,17 MBAdobe PDFView/Open
Fedosova L. - V.PDFPosudek vedoucího práce562,66 kBAdobe PDFView/Open
Fedosova L. - O.PDFPosudek oponenta práce597,88 kBAdobe PDFView/Open
Fedosova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce223,32 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/13404

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.