Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Soukupová, Pavla | |
dc.contributor.author | Findeis, Miroslav | |
dc.date.accepted | 2014-09-02 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:38:47Z | - |
dc.date.available | 2013-06-14 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:38:47Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-30 | |
dc.identifier | 57010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/13808 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je v rovině teoretické, kde jsou popsány jednotlivé vzdělávací systémy obou zemí a poté popis projektů realizovaných v rámci Střední odborné školy Litvínov- Hamr. V závěrečné části je porovnání jednotlivých kompetencí, kterými žák disponuje před stáží a jak se kompetence rozvinuly během stáže. Na základě tohoto porovnání je zřetelný přínos těchto stáží a jejich udržitelnost ve školství. | cs |
dc.format | 50 s. (76 827 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=57010 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | klíčové kompetence | cs |
dc.subject | odborné kompetence | cs |
dc.subject | projekt | cs |
dc.subject | srovnání | cs |
dc.subject | žáci | cs |
dc.title | Srovnání odborných kompetencí žáků, před a po absolvování stáže na odborných německých školách. | cs |
dc.title.alternative | Comparison of profesional competencies beforer and after profesionel internship in Germany schools. | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor degree thesis includes a theoretical part, which part describes the education systems in either country, after which description follows of the projects implemented by the Litvínov- Hamr Vocational High School.The final part consists of comparison of individual competences of the students before foreign study stays and the enhancement of the competences after the foreign stays.This comparison has revealed that benefits of the foreign stays are obvious and are well worth continuation within the education system. | en |
dc.subject.translated | key competencies | en |
dc.subject.translated | professional competence | en |
dc.subject.translated | project | en |
dc.subject.translated | comparison | en |
dc.subject.translated | students | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Srovnani odbornych kompetenci zaku.pdf | Plný text práce | 1,06 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Findeis VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 44,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Findeis OP.pdf | Posudek oponenta práce | 48,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Findeis O.pdf | Průběh obhajoby práce | 13,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/13808
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.