Název: | Broadcast GL: an alternative method for distributing OpenGL API calls to multiple rendering slaves |
Autoři: | Ilmonen, Tommi Reunanen, Markku Kontio, Petteri |
Citace zdrojového dokumentu: | Journal of WSCG. 2005, vol. 13, no. 2, p. 65-72. |
Datum vydání: | 2005 |
Nakladatel: | Václav Skala - UNION Agency |
Typ dokumentu: | článek article |
URI: | http://wscg.zcu.cz/WSCG2005/Papers_2005/Journal/!WSCG2005_Journal_Final.pdf http://hdl.handle.net/11025/1447 |
ISSN: | 1213–6964 (online) 1213–6980 (CD-ROM) 1213–6972 (hardcover) |
Klíčová slova: | distribuované vykreslování;OpenGL;virtuální realita |
Klíčová slova v dalším jazyce: | distributed rendering;OpenGL;virtual reality |
Abstrakt: | This paper describes the use of UDP/IP broadcast for distributing OpenGL API calls. We present an overview of the system and benchmark its performance against other common distribution methods. The use of network broadcasts makes this approach highly scalable. The method was found effective for applications that need to transmit changing vertex arrays or textures frequently. |
Práva: | © Václav Skala - UNION Agency |
Vyskytuje se v kolekcích: | Volume 13, Number 1-3 (2005) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Ilmonen.pdf | Plný text | 358,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/1447
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.