Title: Přístup zdravotnických pracovníků k dětem se syndromem ADHD
Other Titles: Access health care workes to children with ADHD syndrome
Authors: Kaisrová, Blanka
Advisor: Kroupová, Lenka
Referee: Linhart, David
Issue Date: 2014
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/14788
Keywords: ADHD;zdravotnický pracovník;hyperaktivita;děti
Keywords in different language: ADHD;medical staff;hyperactivity;children
Abstract: V předkládané práci je popsána problematika syndromu ADHD, nestandardní chování dětí a pozornost je zaměřena na specifický přístup ve zdravotnické praxi. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na příznaky syndromu ADHD u dětí, jeho diagnostiku, terapii sociální důsledky. Součástí této teoretické časti je komunikace zdravotnických pracovníků s dětmi se syndromem ADHD. Praktická část má charakter výzkumný a zaměřuje se na informovanost zdravotnických pracovníků o syndromu ADHD a na jejich reakci při řešení problémových situací.
Abstract in different language: In the present work describes the issue of ADHD syndrome, non-standard children's behavior and attention is focused on a specific approach in medical practice. The theoretical part of the thesis focuses on the symptoms of ADHD syndrome in children, its diagnosis, therapy, social consequences. Part of this theoretical part is the communication of health workers with children with ADHD syndrome. The practical part is a research and focuses on the awareness of health professionals about ADHD syndrome and their reaction to problem solving.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pristup zdravotnickych pracovniku k detem se syndrome ADHD.pdfPlný text práce2,18 MBAdobe PDFView/Open
Kaisrova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce790,33 kBAdobe PDFView/Open
Kaisrova_oponent.pdfPosudek oponenta práce424,14 kBAdobe PDFView/Open
Kaisrova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce423,65 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/14788

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.